Dit had ik ook, moest zelf nog bijkomen van de bevalling en een huis vol mensen kon ik echt niet aan. Mijn zoontje was geen huilbaby trouwens, maar ik was degene die het kraambezoek niet aan kon op dat moment heb het mondjesmaat toegelaten en af en toe een dag "vrij" gelaten zodat er helemaal geen visite kwam.
Hier ook rustig aan gedaan met kraambezoek, de eerste week alleen opa oma broer en zus. Toen een paar weken max drie per week. Toen mijn partner daarna vakantie had zijn er veel meer geweest en nu hebben we bijna alles gehad. Maar ook in die vakantie hebben we echt dagen voor onszelf gehouden. Hier heeft dat goed gewerkt, moet ook zeggen dat onze dochter niet zo heel veel huilt dus dat scheelde wel. Maar ben blij dat we het zo aan hebben gepakt. Idd af en toe zeggen dat het niet uitkomt, dan prik je maar een datum wat later. Het bezoek kan toch niet in jou agenda kijken. Wij hadden er ook soms die belde in de ochtend of ze die avond konden komen, nou nee dus.
Er herkenbaar. Voor mij ook de rede om het de volgende keer anders aan te pakken. Geen avonden lang kraamvisite meer.... misschien een kraamborrel of meerdere mensen samen plannen.