Persona en FF Temperatuurkaartjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katootje, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

    Katootje Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Een tijdje terug kwam hier de Persona in beeld. Er zijn toch nogal wat meiden die hem gebruiken. Wie daarvan houdt ook nog haar temperatuur bij? En loopt de datum van ovulatie van de Persona gelijk met wat FF aangeeft?
    Ik ben vorige maand begonnen met mijn temperatuur bijhouden, dit toen nog op papier. Heb zo mijn bedenkingen of deze twee gelijk opgaan. Deze ronde houd ik mijn kaartje bij op FF. Dit weekend verwacht ik (als het zoals anders gaat) volgens de persona mijn eitje. Ik ben nu toch wel benieuwd wat FF doet.......

    Gezien de vele Maartpendels moet ik nu wel alle zeilen bijzetten :) . Anders val ik wel errug snel van de pendelfiets af.
    Even serieus....wie weet hier iets van of wil het ook eens bijhouden.

    Liefs Karin
     
  2. Katootje

    Katootje Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Niemand..... :( ???????
     
  3. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Sorry ik kan je niet helpen, ik temperatuur alleen, en vul het in op FF..

    Liefs Shannen
     
  4. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Helaas, ik kan je ook niet helpen, ik gebruikte alleen de persona.
     
  5. Niet meer actief

    Kan je niet helpen ik heb niks echt gebruikt
     
  6. Katootje

    Katootje Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Jammer.....maar bedankt! Nog iemand?
     
  7. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0

    Sorry katootje, weet het ook niet :oops:
     
  8. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Gebruik alleen de persona....
     
  9. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik heb toevallig deze maand beide gedaan en het leek overeen te komen. Had nog een ovulatietest over en die deed ik precies op de goede dag en was dus positief! De temperatuurstijging was ook op deze dag.
    Deze maand ben ik voor het eerst gaan temperaturen, wat veel overzicht geeft. De ovulatietesten wil ik niet meer gebruiken omdat het niet zoveel zegt. Als de test positief is dan komt binnen 24-48 uur het eitje, dus je weet nooit precies wanneer. Maar ik las ook dat als je temp. stijgt dat je twee dagen ervoor de eisprong hebt gehad?? Hier snap ik dus ook niks meer van....
     
  10. Katootje

    Katootje Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt Ster,
    Dat van die twee dagen heb ik ook gelezen. Vandaar dat ik eens wil vergelijken. Ben vorige maand pas de 10e dag gaan tempen, tja is niet echt een goed vergelijk. De o-tjes van de Persona vielen wel in de temperatuur "zone" . De tweede O ging gepaard met een forse stijging. Ben benieuwd hoe mijn kaartje er nu uit gaat zien.

    Liefs Karin
     
  11. Katootje

    Katootje Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt Ster,
    Dat van die twee dagen heb ik ook gelezen. Vandaar dat ik eens wil vergelijken. Ben vorige maand pas de 10e dag gaan tempen, tja is niet echt een goed vergelijk. De o-tjes van de Persona vielen wel in de temperatuur "zone" . De tweede O ging gepaard met een forse stijging. Ben benieuwd hoe mijn kaartje er nu uit gaat zien.

    Liefs Karin
     

Deel Deze Pagina