Vandaag voor mijn verjaardag een zelf uitgezocht kadootje van mijn dochtertje gekregen............een Dora haarborstel vond het erg lief. Jullie ook wel eens van dat soort kadootjes gekregen van je kind?
Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat lief van je dochtertje zeg,daar zou ik ook blij mee zijn Mijn dochter is nog maar 18 maanden dus dat duurt nog even..
Ze zoeken hier altijd een bedeltje uit voor aan mijn armband, dit jaar kreeg ik een eend en een dolfijn
een sterrenbeeld armband, paar maand geleden bij wezen kijken, en zij had dat heel goed onthouden, ik ben er heel blij mee
Gefeliciteerd! Ik heb ooit een prachtig zelf uitgezochte plastic vrachtwagen gekregen haha. Zoonlief was er van overtuigd dat ik die echt wel wilde hebben! Heerlijk
Mijn man kreeg een roze bling bling hond met zo'n knikkend kopje voor in de auto. Mijn dochter was er ook echt van overtuigt dat papa dat geweldig mooi zou vinden.
hahaha geweldige kado's !!! ik ga morgen met zoonlief ook ff kijken voor kadotje voor hubby. die is 16juli jarig
Wij liepen een tijdje terug in het kruidvat en toen zei Milan tegen mij dat hij mij zo lief vond en mij daarom een cadeautje wilde geven. Hij pakte knaloranje nagellak uit het schap en liep dapper naar de kassa om daar even mee te delen dat ik wel zelf moest pinnen. Dat heb ik dus maar gedaan, vond het zo lief!
Gefeliciteerd! Wat lief zeg Hier nog geen zelf gekochte cadeautjes, maar wel een zelfgemaakt ontbijt op bed: - pakje wicky - druiven - boterham met pasta - dora koekje Haha heerlijk!
hahaha prachtig!! Hier met mn verjaardag een glazen vaasje en een kandelaar gehad met een groot zilverkleurig hart er aan.. zelf uitgezocht! Zo mooi!