dat van dat melkpoeder zat ik ook te denken. Kost toch 7euro per pak en dat is dan kruidvat (nog niet AR of hypo-allergeen). En dekentjes, lakentjes, hydrofiele doeken enz. Qua kleertjes merk ik dat ik heel veel setjes kreeg/krijg, dus broekje en t-shirt, maar nooit pyama's of sokken of truien.
Wat een nare situatie voor die mensen zeg...Wel lief dat je ze wil helpen dmv handige kraamkadootjes. Ik zou zeker die kleding geven als je die zelf niet persé wil houden. En voor de rest wat de andere meiden ook zeggen; luiers, verzorgingsspulletjes zoals doeken en washandjes, zeep, creme, etc. Bij a.s. ouders is vaak vanalles welkom(zeker wat je veel gebruikt), maar bij mensen in zo'n situatie helemaal natuurlijk!
Je bent een bijzonder (lief) mens! Volgens mij heb je genoeg tips gekregen, en voor het gezin kun je misschien ook nog handige tips geven waar ze kunnen aankloppen voor gratis spullen. Om te beginnen die babydozen etc met ze aanvragen, zit toch ook weer veel gratis spul in
Wat een goede adviezen hier! Niks meer aan toe te voegen eigenlijk... Wat zullen die mensen blij zijn als je komt! Echt super!
Je zou ook op marktplaats kunnen kijken voor 2ehands babykleding. Vaak zie ik advertenties staan voor hele pakketen voor 15,-!
pb me maar heb 3/4 tas vol aan kleertjes 50/65 is niet voor een tweeling incl 2 slaapzakken babyspeelgoed speelgoed voor later spenen avent peuter drinkfles 1st drinkbekers met zachte rand 1st voedingslepels loopauto houten puzzels knuffels alles is zeg maar gebruikt ik rij vaak over groningen mssch kunnen we afspreken bij een tankstation. dit zal na 3 weken pas kunnen ivm vakantie.
Je kan tegoedbonnen kopen bij kruitvat. Dan kunnen ze zelf juiste maat luiers kopen of voeding. Hemakaart is ook erg handig. Kleding heb steeds opnieuw nodig en zo kunnen ze voorlopig vooruit. Idd super dat je dit doet!!! Zou je pb willen sturen met adres? Ik wil wel wat doneren..alle beetjes helpen tenslotte..
Ik zou ook een oproepje plaatsen hier bij het onderdeel gratis. Ik heb nog geen jongensspullen, maar anders had ik m'n oude kleertjes graag cadeau gedaan. Zullen vast meer meiden zijn die dat willen.
Ik werk in kinderkleding zaak. Las wat over 62 - 68. Dat is juist een veel gegeven maat!! Zou indd 50/56 doen en korte mouw! Dan kunnen ze het met warm weer aan en met koud weer met een rompertje eronder. Doe je lange mouw, en het word.volgende week in eens 30 grade blijft het in de kast liggen.. ook zonde!!
Ja dat was ook het eerste wat mij te binnenschoot, dat was hier het duurste samen met de luiers. En als je maar zo weinig geld hebt zijn dit echt hele dure dingen... Die maatjes zijn zeker goed!
Hier weer een bericht van mij. Ik had even niet meer in mijn topic gelezen en lees nu pas de aardige reacties. Morgen ga ik bij de familie op bezoek en vraag ik even of ze hulp willen. Ik kom hier morgenavond op terug.