Ik ben iets langer als 4 weken geleden bevallen, en vloei nog steeds, het is niet veel maar ik vloei nog steeds. Ik weet dat het ongeveer 6 weken kan duren, maar kan het ook nog langer, want dat hoor je ook nog weleens. Ook heb ik het gevoel dat mijn baarmoeder/mond heel laag zit, het flotst een beetje en het lijkt wel alsof ik een balletjes tussen mijn schaamlippen heb zeg maar . Ook lijkt het alsof er lucht in zit
Dat had ik ook allemaal. Dat 'balletje' zijn je spieren die allemaal uitgerekt zijn. Die trekken vanzelf weer in model. Ik heb ook het gevoel gehad dat er lucht in zat... Maar ook dat is weggegaan, na een week of 6 á 7. Wat mij heel goed geholpen heeft om daar beneden weer 'gevoel' te krijgen, is bekkenbodemspieroefeningen doen. Een keer of 4 per dag, 10 keer je spieren langzaam aantrekken, even vasthouden, en zo langzaam mogelijk weer ontspannen (ik doe het altijd tijdens het voeden, dan moet je toch rustig zitten ). De kraambloeding duurde hier 5 weken.
die oefeningen zijn idd goed, als je er een gewoonte van maakt om het op bepaalde tijden/momenten te doen is dat heel goed voor je bekkenbodumspieren. bloeden duurde hier geloof ik ook wel een week of 5.
bij mij duurde het bloeden ongeveer zo'n 6 weken.. Ben vrij snel begonnen weer met de pil en toen ik eenmaal ongesteld was geweest, was het vloeien van de bevalling ook weg.
Ik heb dat gevoel nog steeds tussen de benen, een soort van zwaar gevoel in je vagina, en inderdaad net een bal tussen de benen, ook komt er heel veel lucht uit.
Ik weet niet hoe een baarmoederverzakking aanvoelt maar als ik lees dat je een zwaar gevoel in je vagina voelt zou het dan niet kunnen dat je baarmoeder verzakt is? Anders even bellen met de VK of gyn. die je destijds had? Succes ermee...
Ik heb ook een gevoel dat er lucht in mijn vagina zit, beetje raar maar dat zal weg wegtrekken. De kraambloeding duurde bij mij 6 weken
dat gevoel van balletje daar hebben klinkt mij niet normaal in de oren..maar misshien omdat ik dat dus nooit heb meegemaakt. In de Islam is de max aantal dagen dat een kraambloeding mag duren 40 dagen. Het kan zijn dat je nog langer bloed (mijn oma bloedde na allebei de bevallingen 3 maanden lang - is overigens ook niet normaal hoor) maar je mag wel weer gewoon sexuele gemeenschap hebben dan en als moslim moet je dus weer aan je plichten voldoen.
Ik heb morgen een afspraak hiervoorbij de VK, alhoewel ik wel merk dat het minder word, denk namelijk ook dat gewoon de bekkenbodemspieren getraind moeten worden meer niet. Ja ik ben bekend met de 40 dagen, het bloeden is sinds 5 dagen gestopt.
ik ben 3 febr bevallen en nog steeds aan het vloeien en het was ook wel tussen door gestopt, voor een paar daagjes. ik ben nu erg in de war. ik verlies nog steeds hele grote proppen vanaf vandaag weer. drie weken na mijn bevalling was het gestopt, en toen had ik gemeenschap gehad, omdat ik dacht dat het klaar was, kan eht zijn dat ik een miskraam heb gehad? volgens de dokter is het normaal, ik ben overigens al wel begonnen met de pil 4 weken na mijn bevalling omdat ik d8 ongestekld te zijn, maar ik bleef doorvloeien. allahinku: moet ik nu gewoon bidden ensw? ik weet het echt niet meer....
Als de 40 dagen voorbij zijn moet je je grote wassing doen en weer bidden etc. en je mag dus ook gemeenschap hebbn..ook al bloed je nog. Als je nog steeds (extreem) bloed zou ik toch eens naar de vs gaan..wellicht heb je nog stukjes placenta in de baarmoeder..
ben je begonnen aan de mini pil? daar kun je ook bloedingen tussendoor van krijgen. en ben je na die 40 dagen een tijdje bloed vrij geweest..waarna je vervolgens weer een bloeding had (menstruatie dus) wat daarna weer op is gehouden? want je moet sowieso weer echt ongesteld zijn geweest naar ik weet wil je aan de pil gaan.
ik ben in die 40 dagen bloedvrij geweest na drie weken was ik gstopt met vloeien, na een week volgens mij begon ik weer te vloeien, ik d8 ongie, dus ben ik aan de pil gegaan, nee niet de mini pil maar gewoon diana35. de dokters ass zei dat ik gewoon dopor moest gaan met de pil.... ik word er niet goed van.
geef je geen borstvoeding dan? Misschien gewoon even aankijken.. maar als het zo aanhoudt is he tniet normaal hoor. M?sschien reageer je niet zo goed op die pil? alhoewel het wel een lichte is.. maarja ik kan ook niet tegen de pil..niet dat ik ga bloeden maar ik word er een heel ander mens door, depressief, agressief etc.
Hallo allen, Vandaag ben ik bij de VK geweest, en alles is goed alles ziet er goed uit, een heerlijke geruststelling, geen verzakking of iets dergelijks. Moet wel de bekkenbodemspieren trainen, maar dat is normaal na een bevalling zei ze. Dus oefenennnnn.
vandaag heb ik weer enorme bloedproppen verloren, morgen ga ik naar de dokter ik ben het zat elke keer te worden afgescheept met het is normaal je bent net bevallen enzovoorts, mijn baarmoedermond is ook enorm gevoelig, als ik buk voel ik een brandende pijn zeg maar. in de ochtend bloed ik niet s'nachts ook niet, alleen overdag een beetje slijm met bloed, en dan komt het: van die enorme proppen, ik ben zo bang dat ik toch een miskraam heb, of niet alles is eruit gekomen, ik heb dit nog nooit gehoord of meegemaakt. pfffff
ik zou toch nog gaan. Hier maken ze sowieso meteen een inwedige echo om te kijken of je baarmoeder wel goed leeg is..
ik had gebeld vandaag maar er was geen plek meer maandag moet ik weer bellen voor een afspraak, vandaaag weer bloedproppen verloren.
Ik ben nu al enige tijd bevallen maar heb toch nog gelig slijmverlies, ruikt niet vies maar is vervelend...herkent iemand dit?
Hoi, Ik heb ook zeker 7 weken gevloeid. Dat is ook heel normaal. Daarna gewoon ook weer netjes ongesteld geworden.