Verdwijnen de vetjes op je heupen en kont ook weer?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Pruppeltje, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Dit vraag ik me nu echt heel erg af. :( Dus voor de dames die bevallen zijn: hoe lang duurde het voordat de vetjes bij heupen en kont weg waren? ;)

(omdat ik me net in een heupbroek probeerde te persen die gewoon niet over mijn dijen ging :( Ben dus dikker geworden, en niet alleen m'n buik)

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja hoor. Mijn broeken pasten ook absoluut niet meer en na 2 weken was ik de meeste kilo's alweer kwijt :) Inmiddels pas ik al weer even al mijn broeken weer! Dus er is hoop ;)

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi! ik had dit ook tijdens de zs. Dacht dat het nooit meer goed zou komen, had echt een flinke kont/heupen gekregen, maar ik pas al mijn broeken weer over mijn heupen hoor! buik is bij mij alleen het probleem hahahaha

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Dat vraag ik me ook al 'n tijdje af. Mijn dochtertje is nu 6 maanden en ik heb nog steeds wat vetjes rond mijn taille en op m'n kont. Heb altijd heup spijkerbroeken maar nu krijg ik 'n aantal niet dicht of net. Anderen weer wel, maar toch ben ik nog maar 'n halve kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap. Ik denk dat 't niet echt 'n kwestie is van dikker zijn, maar ook 'n deel 'uit gezakt' dus er zit nix anders op dan weer lkkr sporten om 't weer stevig en strak te krijgen... Maar 'n maandje geleden was 't wel was meer dan nu, want vandaag kon ik m'n korte spijker rokje weer aan zonder rolletjes :D Gewoon even de tijd geven, bij de één gaat 't sneller dan bij de ander. Borstvoeding geven helpt ook mee.

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam

bij mij niet hoor! was na mijn dochter (flesvoeding) al na 3 maanden op gewicht en later nog minder dan voor de zwangerschap en nu met mijn zoontje wil het er echt niet makkelijk af hoor, ondanks dat ik volledig bv geef..

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geef ook volledig bv maar helaas gaan de kilo;s er niet zo hard af. Mijn heupen en billen zijn ook nog breder en mijn buikje nog slapper. Heb maar broeken een maatje groter gekocht :( Moet misschien heel hard gaan sporten maar fulltime werken en baby en huishouden is op dit moment wel even genoeg ;)

7. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zelf had me maatje 34 weer terug, alleen ik had wel meer heup gekregen, en dat is ook zo gebleven,tot 2 maanden terug ging ik over naar 36 maar heb er geen problemen mee is toch ook netjes en is al weer 2 jaar geleden dat ik ben bevallen.

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Over dat borstvoeding, ik geef ook volledige bv, tenminste nu 'n maandje ook bij voeding. Maar ook met bv moet je 't de tijd geven hoor. Tis niet zo van, ik geef bv dus ben ik binnen 1 maand weer de oude. Met bv hou je soms ook wat vet vast omdat je toch je kindje moet voorzien van voedsel en je lichaam houdt de reserves nog even aan. Ik dacht ook, nou die laatste 3kg moet ik er zkr van af lijnen, maar dan van de één op de andere dag is er weer 'n kg af. Heel apart. Ik geef nu 7mnd bv en zit nu op +0,5 kg. Moet gewoon lkkr gaan fietsen ofzo om 't weer strakker te krijgen. De rest zit denk ik toch in m'n borsten :)
    En nog wat, 9 mnd zwanger 9 mnd ontzwangeren! Gewoon de tijd geven ;)

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja, dat verdwijnt weer.. Tenminste, ik heb het geluk wel gehad. (Heb ook erg weinig gesnoept in mijn zwangerschap, mijn extra kilo's zaten dan ook echt alleen op mijn buik...)
    Pas nu al mijn spijkerbroeken weer, heb alleen nog een extra zwembandje... :(
    Die irriteert me wel, hoop dat deze zo ook nog gauw verdwijnt!

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Weet je wat ook meespeelt? Het schijnt dat je bekken iets wijder blijft staan na de bevalling Dit is permanent. Ookal ben je dus weer op je oude gewicht, heupbroeken kunnen daardoor niet meer dichtgaan. Ik had al behoorlijk brede heupen maar nu helemaal. Broeken die voorheen net dichtgingen, pas ik nu niet meer. Op 2 kg na zit ik op mijn oude gewicht.

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik kan toevallig sinds deze week al mijn broeken weer aan *doet rondedansje* :D

Deel Deze Pagina