nou dat ga ik niet hopen want gun ik je niet, maar het kan best eens tegenvallen als de eerste zo lekker ging enzo (zo van "het kan alleen maar slechter") bij mij was andersom, ik had een slechte de eerste en nu gaat het allemaal lekker... ach ik hoop dat je bij de volgende weer net zo goed af ben hoor... is je wel gegund (maar stuur een beetje geluk door hihi)
de eerste week erg, dan de tweede week iets minder. de derde week niks meer. maar rond de vijfde week verloor ik 3 keer grote 'stukken' als ik het zo mag zeggen. geen idee wat het was, maar ik heb er geen last meer van gehad
Bij de eerste precies 40 dagen... was zo blij dat het over was de dag erna kon ik meteen mee vasten met de Ramadan.. dag na de Ramadan voor het eerst ongesteld... dus ook geen dagen hoeven inhalen! Bij de tweede ook 40 dagen volgemaakt... de eerste week is het vaak het ergst daarna vaak minder dan een menstruatie... ik ben wel pas weer begonnen met bidden na de 40 dagen omdat ik wel nog steeds gekleurde afscheiding had (ik zag aan je naam dat je moslima bent) En bij deze ben benieuwd...