kraamboek zelf maken

Discussion in 'De babyuitzet' started by annika, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Ik zou graag zelf een kraamboek willen maken. Nu heb ik wel ongeveer in mijn hoofd hoe ik dat wil gaan aanpakken, maar het zou handig zijn als ik een bestaande beschrijving ofzoiets zou hebben. Iemand ideeën? Misschien een link naar een site waar ze uitleg geven om dat soort babyboeken zelf te maken?

2. Hoi!

Mijn schoonmoeder is een kei in het maken van scrapbooks. Die zijn echt supermooi. Zij maakt ze iedere keer als ze op vakantie zijn geweest. Je zou dit ook voor je baby kunnen maken. Je kunt alles in het boek maken wat jij erin wilt hebben. Van foto's tot artikelen tot stukjes stof en tekst aan toe. Je kunt het zo gek niet bedenken. Errug mooi!

Op internet via google zijn heel wat sites te vinden over hoe je zoiets moet aanpakken!

Succes!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat wil je precies in het kraamboek? Wil je inderdaad zoiets als Veertje1979 zegt, of wil je een soort invullijst dat iedereen die op bezoek komt invult...?

4. @Daphne

Ook dat kan in een scrapbook....

Goh...misschien maak ik er zelf wel één! :) :)

5. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Die 'scrapbooks' ken ik inderdaad => mijn schoonmoeder maakt er momenteel al één. Ik vind dat hartstikke leuk dat ze dat doet, maar het is niet helemaal mijn ding, en dat bedoelde ik ook eigenlijk niet.

Ik bedoelde meer de beschrijving van het op een hele mooie manier kaften (ofzoiets) van de buitenkant van een bestaand foto-album, en dan met stof of zo.... en ideeën rondom.... tja, weet niet niet of ik duidelijk ben .... :( Lastig als je iets (ongeveer) in je hoofd hebt en gewoon net niet weet hoe je het aan moet pakken.

En Daphne, dat is inderdaad een goeie, ik kwam er laatst toevallig pas achter dat daar dus verschil in is, en eigenlijk weet ik het nog niet zo betreft de inhoud.

Schiet lekker op die ideeën van mij.... :rolleyes:

Share This Page