Badeenden

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door jenna83, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    #1 jenna83, 28 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2009
    Ik ben van de week naar de action geweest en heb een hele hoop kleine badeenden gehaald. ik heb ze ingepakt in doorzichtig kadopapier met een strikje eromheen. kaartje eraan met de naam en geb.datum van de baby die hopelijk snel eruit wil komen. daarbij beschuit met muisjes.
    mijn peuter gaat deze uitdelen op zijn kdv.

mijn man vind het heel vreemd dat ik kies voor badeenden, hoe kom ik daar nu weer op?ja weet ik veel...leek me wel leuk...

ik heb ook geboortetraktaties gemaakt voor de kraamvisite. zelfde principe als met die badeenden alleen zitten er geboortehartjes in....

nog iemand die zoiets doet of heeft gedaan????:p

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik vind badeenden helemaal geweldig!Leuk gedaan hoor.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik heb ook gekeken voor badeendjes, maar uiteindelijk toch voor snoephartjes gegaan. Vind badeendjes juist leuk voor een bedankje, ze staan ook veel op sites die kant en klare bedankjes verkopen..

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    zie topic.. onbekend en irritant lijf.. grin.. net beschreven wat ik alskraamcadeau gemaakt heb..ook dankzij de action:)

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hartstikke leuk toch? Badeendjes worden toch vaak geassocieerd met kleintjes, dus ik vind 't helemaal passen!

6. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    ok fijn dat jullie t ook zo leuk vind. de omgeving ziet het als een beetje vreemd, maar ja die zijn niet zwanger en begrijpen er niks van.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heel leuk idee, vooral voor kindjes!

8. Kimama

Kimama Actief lid

7 jun 2009
    107
    0
    0
    Wat moet je anders joh? Badeendjes zijn leuke speeltjes en alleen een beschuitje muisjes is ook zo afgezaagd...
    Vind t een leuk idee en vind een badeend helemaal niet raar. Als je nou klappertjespistooltjes had gehaald was t wat anders..
    Knuffeltje, klein boekje, leuk speeltje, kan allemaal!
    Maar toch doe ik t zelf hier op de kleuterschool niet, die kinders hebben niks met het broertje van mijn dochter, en zo wel dan komen ze maar langs. Beschuitje muisjes of een zakje blauwe spekjes, maar denk er nog eventjes over na hoe en wat.
    Misschien loop ik wel 2 weken overtijd, dan heeft ze meteen vakantie en valt er weinig te trakteren.. Scheelt ook weer.
    Ik heb een aantal keer heel uitgebreid zitten knippen plakken en freubelen met verjaardagtractaties, maar dat is aan die kinderen helemaal niet besteed joh, het gaat hen om de buit en waarom ze die krijgen zal ze worst zijn, haha. Dus maak t jezelf niet te moeilijk hoor.

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Badeendjes zijn leuk!!!!! Onze badkamer staat al vol straks voor onze kleine man hihi.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Op een kinderdagverblijf waar ik werkte hadden de ouders bellenblaas gekocht en hun dochter met een tekst erop dat ze grote zus was laten uitdelen. Denk dat dat ook wel een geslaagd cadeautje is!
    Maar badeendjes vind ik ook erg leuk!

11. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    leuk idee gewoon lkkr doen wat jij leuk vind jij zet kind op de wereld dus ;) zolang hun niet doen voor jou geen commentaar;)

12. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    'Ik heb een aantal keer heel uitgebreid zitten knippen plakken en freubelen met verjaardagtractaties, maar dat is aan die kinderen helemaal niet besteed joh, het gaat hen om de buit en waarom ze die krijgen zal ze worst zijn, haha. Dus maak t jezelf niet te moeilijk hoor.'

Hahaha, grappig gezegd, inderdaad het gaat om de buit. maar ik wilde zelf niet al teveel met snoep doen, want er zitten zulke jonkies daar, sommige zijn pas 1,5. mijn zoon zit in een verticale groep.
    maar ben nu iets zekerder over mijn badeendjes, begon al aan mezelf te twijfelen.

bellenblaas is ook leuk idd...:)

13. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    vind t een superleuk idee!!
    alleen heb ik nog geen kindje die kan trakteren..

14. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hardstikke leuk idee!! Ach die mannen denken anders!! ;)

15. linde90

linde90 Niet meer actief

Dank je wel voor de tip, ik heb gisteren de eendjes van de action aangeschaft, voor geboortebedankjes.
    Wij hebben de babykamer ook in badeendjesstijl, zie album;)
    Ik ga ze inpakken in folie en een kaartje met de naam en geboortedatum van de kleine eraan.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ontzettend leuk idee!!
    Hier verwachten we de eerste maar een tweede gaat er in de toekomst zeker komen.. houden we in gedachte :)

Heb voor de kleine ook badeendjes gekocht van de action.. staan al te wachten om in het bad te mogen ronddobberen haha

17. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Haha, wat cool!!! Ik ben gek op badeendjes, ik spaar ze zelfs!

18. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Lara1: leuk man, dat je dat ook hebt gedaan met die badeenden, leuke babykamer trouwens. mooie plafondlamp...

fijn dat jullie zo enthousiast zijn, vind ze zelf nl ook echt heel leuk...

19. linde90

linde90 Niet meer actief

thanxs ....

Deel Deze Pagina