Ik heb er 1 gehad en de kofferbak is klein, maar ik kreeg er de wekelijkse boodschappen wel in. Ik vond het een superfijn autootje maar ik moest 'm verkopen omdat we 1 auto zijn gaan rijden.
kreeg je die alleen in de kofferbak of zette je ook wat op de achterbank? We willen misschien als 2de autootje de matiz kopen dus de boodschappen moeten erin kunnen.
Meestal kreeg ik alles in de kofferbak, maar soms had ik ook de achterbank nodig. Je zou zelf eens kunnen gaan kijken bij een dealer hoe groot de kofferbak is, misschien heb jij wel meer boodschappen dan ik heb .
hmmm vraag ik het anders.. kunnen er 2 vouwkratjes in de kofferbak (en dan niet opgevouwen natuurlijk)
Hoi Susanne 1979 Mijn moeder heeft net als ik een Daewoo Matiz en doet voor de hele week boodschappen (ook toen ik,mijn broer en zusje nog thuis woonden). Mijn moeder gebruikt altijd kratjes, en er passen 2 kratjes (uitgevouwen) in. Verder is het een heerlijk autootje hoor! Liefs
Ik heb ook een daewoo matiz en ben er erg blij mee. Er past steeds weer meer in dan ik zelf denk! Zelfs de commode is erin vervoerd. hihi Tip; neem er een waarvan de achterbank in twee delen neer te klappen is. Op die manier kan je twee mensen (of man en baby) meenemen en toch nog wat extra bagageruimte creeeren als dat nodig is.
Ik heb de nieuwere versie (Chevrolet Matiz Sport) en daar passen inderdaad twee vouwkratjes in, geen enkel probleem !
Mn moeder heeft een Matiz de kofferbak is klein maar het past wel. Je zit alleen met een buggy want die krijg ik er niet in omdat hij te smal is dus die staat altijd op de voor of achterbank.
Maartje..ik heb 2 kids dus de achterbank zal nooit neergeklapt worden! hihih @mamavanyeline: Ik heb de quinny zapp dus die past prima in de kofferbak.
ja die past erin want ik heb de quinny zapp nu ook gekocht omdat ik mn moeders auto vaak gebruik dus daar zit je goed mee gelukkig.
ik heb ook de matiz en ben erblij mee Teun zit op de voorstoel...geen airbag en de wagen staat achter mijn stoel....mutsy als me moeder mee is dan zit teun achterin en in de klep zitten 3 van de grote AH tassen de dure koop tassen zeg maar....dsu het past het is ff meten... suc6