Ik ben op zoek naar een leuk kraamboek zodat de visite er iets leuks in kan schrijven tegen die tijd. Nog niet erg veel kunnen vinden. Welk kraamboek hebben jullie gekocht? Wellicht met link..Ben benieuwd..!!
Bedoelen jullie deze?: bol.com | Kraambezoekboek, Pauline Oud | 9789059645578 | Boeken Kraambezoekboek | 9789059645578 | Pauline Oud | Cadeau
Ik heb toevallig een kraamwensenboek aangeschaft. Daar ben je, van Annet Schaap. bol.com | Daar Ben Je!, Annet Schaap | 9789025859398 | Boeken Hier kun je direct vanaf de geboorte al een soort dagboek bijhouden. Verder kan je bezoek een wens voor je baby schrijven. Ik vind dat persoonlijk leuker dan te lezen wel beroep iemand heeft en welk cadeau hij/zij heeft meegebracht. Maar ik moet wel bekennen dat ik de boekjes van Pauline Oud erg mooi vind!
Een tante van m'n vriend heeft trouwens nog jonge kindjes. Toen zij was bevallen, koos ze ervoor om de kraamvisite een wens op te laten schrijven in een soort plakboek. Ze maakte daarbij van elke gast (of koppel) ook een foto met de baby, die ze er later bij wilde plakken. Dat is misschien ook een leuke optie?!
Mijn vriendin had gewoon een mooi boekje met hard kaft. Met witte pagina's. Stickers en plaatjes erbij, hartstikke leuk!
Deze heb ik ook voor onze dochter. Je kunt er zelf leuke dingen in zetten, maar ook je kraamvisite. Heb overigens ook van deze serie het boek voor haar eerste levensjaar
Ik heb ook die van Pauline oud! Vind het vooral leuk dat er vervolgboekjes op zijn. Heb ook het 9 maanden dagboek goed bijgehouden, en heb nu ook baby's eerste jaar