Jee wat een luxe als je al zoveel hebt. Kun je niet om een donatie vragen voor kinderen die het echt nodig hebben? Het is eigenlijk bizar dat je dingen moet bedenken die je eigenlijk niet erg nodig hebt terwijl er kinderen zijn die helemaal niks hebben!
Doen wij ook. We hebben het op het geboortekaartje gezet. Ik denk dat mensen blijer zijn dat we er echt wat aan hebben dan dat de kleertjes bv op een stapel komen te liggen.
Je hebt gelijk. Maar ik heb dit al eens gedaan voor een eigen verjaardag en kreeg ern iet echt positieve reacties op. En ik denk dat dat voor een kraamcadeau helemaal zo is: mensen willen iets aan de baby geven en vinden het -ben ik bang- niet leuk als dat niet 'mag'.
Deze vraag ook al een paar keer gehad. Wij hebben de mensen om ons heen gezegd als ze de vraag krijgen dan liefst bonnen van hema of prenatal.
Thja als het een meisje is een geboortearmbandje met ggraveerde naam Geboortetegel geborduurd Een abbo op bijv. De disneyclub boekjes ( leuk met een groep) Babywasgel/shampoo Thja en kadobonnen
ik heb wel dingen die bij mijn eerste echt versleten zijn, zoals eerste speelgoed, eerste leesboekjes en slabbetjes. Die kan ik gewoon weer opnieuw vragen. De uitzet bij mijn eerste was compleet, maar wel redelijk eenvoudig en precies genoeg van alles .. ik vind het wel relaxed om nu wat ruimer in het beddengoed en de slaapzakjes te zitten. En er zijn wat luxe artikelen die ik er nu bij wil, ook omdat het me handig lijkt met een tweede. Een tweede luxe wipstoel (oude houd ik voor boven), tweede triptrap met new born set, een meerijdplankje, nog wat assecoires voor de kinderwagen die ik bij de eerste niet gekocht heb en wel gewoon een wikkeldeken, de eerste keer heb ik 'm niet gemist idd maar ik heb nu een winterkindje dus wordt het vast heel anders.
Poeh, iets verzinnen was hier ook erg lastig bij zoontje twee, ook nog beide zomerkindjes... Wat ik nog wel graag wou hebben en waar we nu veel plezier van hebben is een schapenvachtje. Hij slaapt er nu op, later mooi op de bank ofzo...
Of een extra babyfoon? Ik vraag deze keer een zitje voor in het grote bad, bij de vorige kinderen had ik geen ligbad en met zo'n zitje kunnen ze met zijn drietjes in bad. En spuugdoekjes van Funnies, in het roze deze keer . Dat zijn zo'n fijne doekjes maar ze kosten 2,50 per stuk, ik ben te krenterig om daar zelf geld aan uit te geven.
Cadeaubonnen (of geld)! Ik heb het al op het geboortekaartje gezet als cadeautip. Wij verwachten een 2e dame en ook nog in hetzelfde seizoen dus hebben ook alles al.