Kraamcadeau 2e kindje

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Oilell, 6 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.944
    4.001
    113
    Vrouw
    Nummer 2 dient zich binnenkort aan, en langzaam krijgen we de vragen over kraamcadeau's binnen. Een 2e wipstoel lijkt vrij overbodig, babynestje is er nog van de vorige keer etc. Triptrap hebben we, kamertje is praktisch klaar. Er is qua speelgoed meer dan genoeg.

    Op dit moment heb ik op het lijstje staan:
    - bestekset gegraveerd met naam
    - spaarpot gegraveerd met naam
    - pak van ielm
    - misschien een kussen set voor op de wobbel

    We hebben een aantal mensen die tussen de 50 en 100 euro uit willen geven. Zelf zou ik ook wat kleine pakjes op het lijstje willen zetten. Wie o wie heeft er tips?
     
  2. Annelies26

    Annelies26 Actief lid

    19 jan 2023
    439
    253
    63
    Vrouw
    Wat dacht je van iets om jezelf mee te laten verwennen? Ik heb wel bedacht dat als mensen echt graag iets willem geven ik wel iets van een doucheschuim van de rituals wil. De kraamtijd gaat niet alleen om de baby maar ook om mama. Maar dat is mijn mening dan :D.
     
    Oilell en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    6.032
    5.753
    113
    Vrouw
    Ik vond het zelf leuk als mensen ook aan de eerste dachten.
    Iets voor jezelf is ook fijn om te krijgen, of cadeaubonnen bijvoorbeeld, dan kan je zelf iets uitzoeken.
     
  4. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.911
    3.716
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wij hebben destijds speelgoed opbergstapelkisten van I'm Toy gekregen. Konden we aardig wat peuterspeelgoed in kwijt.
     
  5. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.571
    3.387
    113
    -- Autostoel, evt voor je eerste als die een stoel opschuift ivm lengte gewicht leeftijd.
    - Fotoshoot
    - Weet je al wat het word? Als dit anders is dan wat je hebt misschien wat kleertjes evt ook wat maatjes groter.(zou wel vragen aan mensen die je smaak weten)
    - Zwitsal pakket (of merk naar keuze)
    - Dagje uit bon voor het hele gezin.
     
  6. MamaSofie1

    MamaSofie1 Fanatiek lid

    18 jun 2023
    1.710
    1.162
    113
    Vrouw
    Wij zijn net voor de tweede keer mama en papa geworden. We krijgen voornamelijk geld omdat dat op het kaartje stond. We hebben ook een lijstje staan in de babywinkel waar mensen wat kunnen uitkiezen. Daar staat bijvoorbeeld het volgende op:
    -speentjes
    -kleertjes (ander geslacht dan het eerste)
    -badgerief (handdoeken, washandjes)
    -luiers
    -slaapzak
    -…
     

Deel Deze Pagina