Kraamcadeau gescheiden vader

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Bloomm, 29 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloomm

    Bloomm Actief lid

    6 apr 2016
    218
    154
    43
    Ik ben op zoek naar goede ideeën voor een kraamcadeau / kraammand voor een kennis die vader gaat worden.
    Het is een redelijk complexe situatie, het stel is tijdens de zwangerschap uit elkaar gegaan, het is nog niet duidelijk hoe de omgangsregeling er uit gaat zien. Waarschijnlijk zullen de baby's (ja een tweeling) eerst voornamelijk bij moeder wonen. Veel is lastig en veel gaat niet goed, maar hé, hij word wel vader en hij wil en gaat zeker een vaderrol spelen in het leven van zijn kinderen.
    Nu hebben we voor moeder en baby's wat leuke dingetjes gekocht, maar ik bedacht me net. We willen ook iets aan vader geven, maar wat geef je een man die vader word maar waar de baby's voor het grootste gedeelte van de tijd niet bij hem wonen? Ik kom niet heel veel verder dan een voorleesboek voor vaders o.i.d. Iemand goede tips? :)
     
  2. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Abonnement op klikkie? Dat hij in ieder geval altijd mooie foto’s van z’n kindjes heeft als ze niet bij hem zijn.
     
  3. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Als hij voor het eerst vader word en de baby's af en toe bij hem komen zal hij toch eea nodig hebben zoals een (tweeling) boxkleed, wippertje, eetgerei etc.
    Misschien kun je het hem ook gewoon vragen. Niet heer orgineel, maar vaak wel heel fijn voor de aanstaande ouder in spe
     

Deel Deze Pagina