laagste prijs garantie babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door yaika, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    Ik zag op de site van babydump dat ze een laagste prijs garantie hebben. Nu waren we eigenlijk van plan om dit weekend daar heen te gaan om alvast wat inkopen te doen.
    Op de site staat bij de voorwaarden dat als je iets besteld heb en het elders goedkoper is dat je kan kan mailen en je het verschil terug krijgt. Maar weet iemand of dit ook geld als je dingen in de winkel hebt gekocht? Ik wil namelijk de dingen die ik koop liever eerste zelf zien en als je ze besteld kan dat niet.

Ik heb ook geen zin om voor alles naar een andere winkel te rijden omdat het toevallig daar goedkoper is vandaar dat ik het eigenlijk vraag.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het geldt volgens mij ook gewoon voor de winkel!
    Maar let op!!!! Er zitten toch nog wel wat haken en ogen aan die garantie hoor... Zij geven je bij een babykamer een gratis box, bij de kinderwagen krijg je een maxi cosi gratis etc.
    Ik heb gehoord (zelf geen ervaring mee) dat ze zich daar op beroepen ..... Dus ik geloof dat de voorwaarden echt gelijk moeten zijn (dus extraatjes moeten er kennelijk ook bij zitten)

Gebruik anders de zoekfunctie van het forum even over dit onderwerp. Moet er vast iets boven komen drijven :D

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Je moet er idd rekening mee houden dat ze dingen verrekenen.

Voorbeeld gratis box bij een babykamer: de babykamer kost bfv 499 en de box is 139 euro. Je hebt volgens hun berekening dan dus 499-139 = 360 euro betaald voor het kamertje. Om gebruik te maken van de laagste prijsgarantie moet je het kamertje dus ergens vinden voor minder dan 360 euro.

Bovenstaande gaat ook op voor bv de kinderwagen waarbij je meestal de maxi cosi gratis krijgt.

Maar met goed zoeken lukt het wel hoor! Onze uiteindelijke bon was bijna 300 euro lager dan de eerste bon :D

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Je krijgt ook laagste prijsgarantie als je in de winkel koopt. Je kunt bij sommige artikelen bijvoorbeeld een gratis box of maxicosi krijgen. Dit verrekenen ze wel met de 'laagste' prijs. Maar als je er bijvoorbeeld voor kiest om de maxicosi er niet 'gratis' bij te doen. Krijg je die (bijvoorbeeld 100 euro) korting wel weer verrekend.

Dus als nog kun je daar alles het goedkoopste krijgen als je de aanbiedingen van andere winkels tot aan de geboorte een beetje in de gaten houdt.
    Je stuurt ze daarna gewoon een email en dan krijg je de korting terug gestort op je rekening.

Heel verhaal, maar ik ben erg positief over de service.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier ook positief. Uiteindelijk ook zo'n 200 euro goedkoper geworden dan de 1e bon.

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja hoor, ik heb van de week nog gebeld dat we onze eetstoel ergens een euro goedkoper gezien hebben, nu hebben ze er 5 euro afgehaald. Tsja, tis misschien maar 5 euro, maar laagste prijs garantie is laagste prijs garantie.

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nog een tip voor Babydump leveringen.

Als er iets niet goed gaat met de levering of ze komen niet op de afgesproken dag of tijdstip.
    De klachtenlijn bellen en dan krijg je een kado als vergoeding thuisgestuurd.

Hie was het kamertje tot 2 keer aan toe niet geleverd zoals afgesproken. Na een telefoontje kregen wij de rainforest muziekmobiel van FP twv 79,95 thuis gestuurd.
    Zeker de moeite waard dus.
    Ons zoontje is er helemaal gek mee, zelf had ik hem nooit gekocht voor die prijs.

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Maxicosi gratis bij de kinderwagen gaat niet meer gebeuren zei de verkoper bij babydump daar is maxicosi het zelf niet mee eens meer.

9. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    je krijgt nu een verzorgingtas gratis twv 30 euro

ik heb daar van de oudste toen ook de kinderwagen enzo gehaald ook super tevreden ik ga er nu ook weer heen om een wagen te halen:D en die ik graag wil heb ik ergens anders al 50 euro goedkoper gezien.

Deel Deze Pagina