Iemand ervaring met de mima kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rianne 85, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hallo dames,

Ik was even aan het surfen voor kinderwagens en nou kwam in de mima kobi tegen. Ik vind hem erg mooi! Heb hem alleen nog nooit in het echt gezien ( of het is niet opgevallen...)
    Heeft iemand hier de mima kobi, en bevalt hij?
    Is hij een beetje makkelijk in gebruik?
    Graag hoor ik dat van jullie!

2. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    hoi,

ik zat te twijfelen tussen de bugaboo en de mima maar dat ik de mima in het echt zag vond ik (en mijn man) de kap een beetje gammel en daarom hebben wij hem niet genomen.

groetjes

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
  4. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Oke bedankt voor de reactie!
    Wij hadden bij ons zoontje een bugaboo denim 007, ik vond dat een hele fijne kinderwagen. Mijn vriend weer iets minder. Daarom hebben we die verkocht en wilden we nu graag een nieuwe.
    Moet de mima dus eerst maar even gaan bekijken, en op de kap letten!

5. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    dankje taliaa!

6. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Verder niemand....???

7. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    wij hebben ook getwijfeld tussen de mima en de joolz. We hebben voor de joolz gekozen omdat we idd vooral de kap erg gammel vonden. Ook kon de verkoopster hem niet erg makkelijk inklappen. Weet niet of dat aan haar lag maar we wouden het er maar niet op gokken.

8. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    En bevalt de Joolz?

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ga je misschien nog naar de 9 maanden beurs? BabyPlanet staat daar met de Mima op de beurs.

10. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Geen idee of ik daar heen ga. Maar ik ga denk dat we dit weekend wel even kijken bij Babyplanet

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Wij hebben hem besteld en hij wordt over 2 weken bezorgd! Ik kan niet wachten!:D De kap is inderdaad wat slapper. Maar hij is snel in te klappen, en is dan ook niet al te groot volgens mij.(wij hadden een ervaren verkoopster denk ik.. ;)) Daarnaast is de zitting een soort cocon om de reiswieg heen. Je hebt dus niet meer een reiswieg op zolder staan als de kleine daar te groot voor geworden is.

Wij twijfelden tussen de Stokke en de Mima. En het is de Mima xari geworden. Omdat de Stokke ingeklapt wat groter is en je hebt altijd die stang die toch ruimte inneemt.

Ik zou hem inderdaad in het echt gaan bekijken en voelen wat je er dan van vindt. Veel plezier met de zoektocht!

12. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Hoi Banne!
    En de andere meiden. Wij zijn ook (nog steeds) aan het twijfelen tussen de Stokke en de Mima Xari...
    Wat wij hebben begrepen is dat er een nieuwe kap komt die steviger is maar schijnbaar iets moeilijker naar beneden gaat.
    Daarnaast hoorde wij uit een winkel dat het materiaal van de Mima soft zou zijn en dat er een kindje was die er deuken in had gemaakt. Nou gezien het materiaal lijkt me dat niet aannemelijk..maar goed. Volgens mij is de Mima makkelijk in te klappen e.d. Er komt ook een nieuwe versie, zilver. De Cosmo edetion! Wat we begrepen op de 9mn beurs van Babyplanet is dat ze heel veel nieuwe dingen innoveren en doorvoeren. Er zijn na een half jaar alweer nieuwe kleuren bijv blauw voor de zitting te verkrijgen.
    Iemand nog andere verhalen?
    Groetjes!

13. Judith113

Judith113 Nieuw lid

11 mrt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wij hebben de Mima Xari in bestelling. Hebben ervoor gekozen omdat 'ie nieuw is (en hip;), omdat de reiswieg niet naderhand in de weg staat én omdat de reiswieg en buggy in hoogte verstelbaar zijn. Hierdoor heb je niet het probleem van de Bugaboo dat de bak zo laag staat. Denk dat de wagen binnen enkele weken geleverd wordt, maar op z'n vroegst gaan wij 'm pas in mei gebruiken. Dan volgt dus meer info!

Groet,
    Judith

Deel Deze Pagina