ik kreeg een koeka voetenzak, koeka wieg deken, koeka spenendoek en een anais hydrofiele xxl bij mijn vierde kindje en daar ben ik echt heel blij mee Verder zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld een geweven draagdoek ? Van little frog zijn rond de 45-50 euro, of een mei Thai een hip tye heb je voor 75 euro. Of als ze niet van knopen houd heb je voor 45 euro een mucibi of voor 60 euro een amazonas Maargoed dan moet ze wel van dragen houden natuurlijk Een new born fotoshoot met de andere kindjes is ook leuk, Lekker borgvest van z8 Wikkeldekens van koeka zijn ook heerlijk
Zie nu pas je reactie op mijn schrijven. Misschien had ik het inderdaad even erbij moeten vermelden, maar het kan inderdaad goedkoper. Ik heb gekozen voor onze plaatselijke juwelier omdat ik altijd eerst probeer iets in eigen dorp te krijgen (maar die is inderdaad wat duurder dan de grote bekende ketens). Verder had ik de keus uit meerdere sets met verschillende prijzen....wat ik mooi vind is blijkbaar altijd duur.. En als laatste, de naam heb ik in alle onderdelen van het setje laten graveren, ook heb ik gekozen om alle voornamen te laten zetten. Omdat je dus betaald per letter ook iets duurder dan gemiddeld.
Wat een leuk cadeautje! Als er in mijn kringen weer eens een babytje wordt geboren zal ik hier aan denken...