kraamcadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinmonster, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Hoeveel geven jullie aan een kraamcadeau uit? en wat kopje je dan?

ik koop meestal een knuffel, sokjes, dit keer een leuk jurkje met broekje, en iets lekkers voor de mama.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ligt er heel erg aan wie het is. Aan een kennis of vriendin geef ik 10 euro uit aan een kraamcadeautje en meestal maak ik dan een pakketje met zwitsalletjes of iets dergelijks.

Voor familie geef ik meer geld uit. Tussen de 30 en 40 euro. En koop ik kleertjes of iets voor in de box of zo.

3. Purk

Purk Niet meer actief

Ligt eraan of het een goede vriendin of familie is, of gewoon een bekende. Inner circle krijgt een echt mooi cadeau van ong. E. 50 / e.75. Bekende een E. 20 en dan idd een leuk jurkje, of wat bij mij heel favoriet is; de babylijn van rituals!

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb laatste keer voor een vriendin een luiertaart gemaakt. met wat kleine dingetjes erbij zoals: speen, slabjes,flesje rompers en sokjes

5. Purk

Purk Niet meer actief

Leuk! Heb ik ook gehad van een vriendin. Was ik erg blij mee

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Heeft Rituals een babylijn?! :$
    Enne.. Die hebben ze ook gewoon in de Rituals winkels..? :D

7. Purk

Purk Niet meer actief

Hihi ja staat meestal bij de kassa in de buurt. Je hebt een badschuim/shampoo tube en een fles met pompje bodylotion. Superlekker en ruikt goed! Huidje van ons zoontje vaart er al 2 jaar wel bij ;)

8. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik maak meestal ook een luiertaart. Leuk om te maken én om te krijgen. En je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

9. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Voor vrienden/kennissen 20/25 euro en voor familie 50 euro. Het is een bijzondere gebeurtenis wat niet elk jaar (als het goed is ;)) is en wil dan wel iets bijzonders kopen. Als het dan wat duurder is dan is dat ook geen probleem.

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Voor echt naaste fam zus ofzo heb ik zowat geen limiet rn koop ik alles dat leuk of handig is. Vrienden max 20 euro en dat is daan meestal een klein mandje met verzorgingsspul sokjes en slabbetjes enz

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wij doen voor vriendinnen altijd samen met de hele groep! Dus dat is wel een cadeau van 120,- en dan mag ze zelf een verlanglijstje doorgeven. Anders is het niet te doen en krijgt ze allemaal rotzooi!
    Alleen geef ik meestal een cadeautje tussen de 15,- á 25,-! Ik ga ook alleen maar op kraambezoek bij familie of goeie vrienden!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ligt er maar net aan!
    ik kijk gewoon wat ik leuk vind , en soms is het een paar euro duurder en soms wat goedkoper.
    en wat de wensen zijn van de ouders. Soms doen we ook met 2 stellen bvb

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    25 euro meestal

Ik maak een luiertaart of een mandje ( 2 euro) van luiers nummer 2 of 3 ( 6 euro) met een knuffeltje (hema 1 euro), spuugdoekje groot ( 3 euro) en een kledingstuk maat 68/74 of 80 ( ongeveer 12 euro)

luiers vond ik zelf altijd super om te krijgen en grote spuugdoekjes ook.

Ik geef het liefst iets wat ze ook echt kunnen gebruiken. Mandje meestal in een neutrale kleur zodat het ook op de babykamer kan staan.

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Voor de geboren meiden een bedelarmbandje met de eerste lette van de naam.
    Ieder jaar krijgen ze met hun verjaardag er een bedeltje bij tot hij vol is.

De jongens heb ik meer moeite mee hahaha.
    Stoer kleding setje ofzo

15. Ilovemama

Ilovemama Nieuw lid

2 okt 2012
    2
    0
    0
    Ik geef meestal ook zo'n 20 euro uit. Eigenlijk vind ik dat vooral de mama ook een cadeautje verdient, ik heb dus laatst een parelarmbandjes set gegeven voor mama en baby! Ze zijn iets duurder dan 20 euro (33 euro), maar wel erg schattig: www.kayasieraden.nl

Deel Deze Pagina