Kraamcadeau

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Kimie, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimie

Kimie Nieuw lid

26 jun 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg weer een nieuw familielid erbij, hartstikke blij mee en kan niet wachten tot het zover is. Nu wil ik een cadeau halen voor de moeder omdat ze al zolang een kindje wilt, maar ik kom er niet uit wat ik nu precies wil halen. Ik had deze 2 dingen in gedachten op het moment:
    https://www.ajuweliers.nl/mi-moneda-baby-feet-crystal
    Geboortekaartje op metalen klokje

Is 1 van deze dingen iets? of als jullie andere leuke ideeën hebben dan hoor ik het graag.

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zou het allebei ontzettend leuke cadeautjes vinden om te krijgen, maar het klokje vind ik het allerleukste!!

De munt is wat meer een 'mode'-dingetje waar je over een paar jaar niet meer mee loopt, dat klokje bewaar je nog heeeeel lang :)

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Klokje vind ik denk ik wat persoonlijker maar ik moet zeggen dat het muntje ook heel mooi vind.

Ik heb zelf een servies gekregen die gebaseerd is op het geboortekaartje die ik erg leuk vind, als je googelt op kraamcadeau servies met naam vindt je verschillende voorbeelden.

Mijn zus heeft van iemand een koffertje gekregen met het geboortekaartje erop. Dit idee: Koffertje n.a.v. geboortekaartje of foto | Koffertjes met naam | MUURSTICKERS Klein Idee. Al vind ik dat vooral leuk voor een meisje, bij een jongen minder.

4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.047
    113
    Vrouw
    De munt is totaal niet mijn smaak. Het klokje vind ik super leuk en zou daar dus voor gaan!

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik vind het klokje ook veel mooier en persoonlijker.

Bij ons op werk laten ze een speelgoedkiste maken nav het geboortekaartje, ook heel leuk :)

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Echt het klokje!

7. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Muntje vind ik niets, klokje wel. Speelgoedkist met naam vind ik ook tof, heb je echt wat aan.

8. Anneboy

Anneboy Lid

20 jul 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die munt is erg mooi, maar ook ik zou eerder gaan voor de klok of een speelgoedkist oid. Dat is inderdaad persoonlijker en nog praktisch ook ;)

Deel Deze Pagina