Ja, mijn oma geeft aan ieder klein of achter kleinkind wat geboren wordt een kinderstoel. Nou ja feitelijk geeft ze 250 en zegt erbij koop er een mooie kinderstoel voor. En wij hebben dan de tripp trapp uitgekozen. Ontopic: Babyfoon met camera Draagzak/draagdoek Opbergzak voor aan de box (baby's only heeft hele mooi vind ik!) Boxkleed Boxmobiel Puckababy the bag Mandjes van Handed by, heel handig voor in en op de commode of voor beneden om wat luiers en doekjes enz in te bewaren. Hoef je niet steeds naar boven te lopen om te verschonen Nachtlampje, ik vind zelf die van Sophie Giraffe erg leuk!
Nou ja, op zich kan ik me nog wel voorstellen dat mensen iets kopen voor als ze wat groter zijn, omdat je natuurlijk heel veel krijgt voor de eerste periode. Als er maar wel een beetje met het seizoen rekening wordt gehouden kan dat nog wel leuk zijn. Ik had het ook hoor, dat ik een beetje teleurgesteld was met kleertjes in 74 bijvoorbeeld, want je wil alles zo graag gelijk gebruiken, maar toen het eindelijk zover was en ik opeens bedacht dat ik nig iets had liggen vond ik dat toch wel erg leuk.