Hallo, Ik heb 6 febr voor de derde keer een keizersnede gekregen. Sinds dag 5 echter heb ik in de nacht als ik in bed lig echt vreselijke pijn aan mijn litteken (inwendig) wat ik niet herken van de vorige keren. Het is echt zo erg dat ik het uitschreeuw van de pijn als ik in mijn slaap per ongeluk hoest of beweeg... vraag me af of dit normaal is en of iemand dit herkent???
Direct bellen. Je bent nu een dikke week verder, die snijdende pijn van de eerste dagen zou nu minder aanwezig moeten zijn. Beterschap (en gefeliciteerd met de geboorte van je derde kindje)!
Jakkes, sterkte! Ik heb 2x een ks gehad, maar herken niet de ondraaglijke pijnen. Wel dat het soms niet heel fijn voelde als ik onverwachts moest niezen, maar niet zo erg dat ik het uitschreeuwde van de pijn. Ik zou het toch maar even laten nakijken.
wel herkenbaar. Ik weet nog dat ik na een paar dagen onverwachts moest niezen. Nou, dat deed verschrikkelijk pijn. Verschrikkelijk. Bij hoesten hetzelfde. Het was na paar dagen ook weer minder pijnlijk gelukkig. Maar je kan altijd bellen met je gynaecoloog. Slik je ook nog standaard paracetamol? 4 keer 1000 mg. Ik heb dit tot wel 4 weken erna geslikt.
Ik zou echt de gynaecoloog even bellen hier over. Vooral als het uit het niets is. Ik had altijd nog wel lang pijn bij draaien, maar niet zomaar.
Bellen hoor.. hier 2 keizersnedes in 1 jaar en na 2 dagen was het bij de 2e x al bijna pijnloos! 1e keizersnede enorm veel pijn gehad en toen zat er ook iets niet goed.. ben erna nog gecurreteerd.toen dat achter de rug was voelde het weer goed en bijna geen pijn meer. Het lijkt me niet goed dat je het uitschreeuwt van de pijn. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje. X
Heb ik ook gehad toen ik die dag (overdag) heel veel, veel te veel gedaan heb. De pijn begon pas toen ik in bed lag. Vk praktijk gebeld en ze adviseerde een hete douche. Werkte perfect.
Ik zou ook bellen, hier 3 keizersnedes en herken het niet. Wel dst het pijn deed met niezen en hoesten (even een kussen op je buik duwen), maar niet dat ik het uitschreeuwde van de pijn hoor.