Ondraaglijke pijnen keizersnede litteken in de nacht

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Busymom, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Busymom

Busymom Lid

9 jan 2017
    93
    0
    0
    Hallo,

Ik heb 6 febr voor de derde keer een keizersnede gekregen. Sinds dag 5 echter heb ik in de nacht als ik in bed lig echt vreselijke pijn aan mijn litteken (inwendig) wat ik niet herken van de vorige keren. Het is echt zo erg dat ik het uitschreeuw van de pijn als ik in mijn slaap per ongeluk hoest of beweeg... vraag me af of dit normaal is en of iemand dit herkent???

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Zo snel mogelijk naar de dokter, zou ik zeggen.

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Direct bellen. Je bent nu een dikke week verder, die snijdende pijn van de eerste dagen zou nu minder aanwezig moeten zijn. Beterschap (en gefeliciteerd met de geboorte van je derde kindje)!

4. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Jakkes, sterkte! Ik heb 2x een ks gehad, maar herken niet de ondraaglijke pijnen. Wel dat het soms niet heel fijn voelde als ik onverwachts moest niezen, maar niet zo erg dat ik het uitschreeuwde van de pijn. Ik zou het toch maar even laten nakijken.

5. Roty

Roty Actief lid

22 apr 2015
    449
    74
    28
    wel herkenbaar.

Ik weet nog dat ik na een paar dagen onverwachts moest niezen. Nou, dat deed verschrikkelijk pijn. Verschrikkelijk. Bij hoesten hetzelfde. Het was na paar dagen ook weer minder pijnlijk gelukkig.
    Maar je kan altijd bellen met je gynaecoloog. Slik je ook nog standaard paracetamol? 4 keer 1000 mg. Ik heb dit tot wel 4 weken erna geslikt.

6. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik zou echt de gynaecoloog even bellen hier over. Vooral als het uit het niets is. Ik had altijd nog wel lang pijn bij draaien, maar niet zomaar.

7. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Bellen hoor.. hier 2 keizersnedes in 1 jaar en na 2 dagen was het bij de 2e x al bijna pijnloos! 1e keizersnede enorm veel pijn gehad en toen zat er ook iets niet goed.. ben erna nog gecurreteerd.toen dat achter de rug was voelde het weer goed en bijna geen pijn meer.

Het lijkt me niet goed dat je het uitschreeuwt van de pijn.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje. X

8. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad toen ik die dag (overdag) heel veel, veel te veel gedaan heb. De pijn begon pas toen ik in bed lag. Vk praktijk gebeld en ze adviseerde een hete douche. Werkte perfect.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Ik zou ook bellen, hier 3 keizersnedes en herken het niet. Wel dst het pijn deed met niezen en hoesten (even een kussen op je buik duwen), maar niet dat ik het uitschreeuwde van de pijn hoor.

Deel Deze Pagina