hallo meiden onze dochter is geboren met 35+6dagen en doet het heel goed maar nu heb ik een vraagje ze drinkt de fles te gulzig en krijgt heel veel lucht binnen (heb al een avent en een difrax fles geprobeerd) nu hoorde ik van iemand de tommie tippie fles te gaan gebruiken maar is dat wat of hebben jullie een andere tip? alvast bedankt groetjes debby
Bij ons hadden ze de Dodi-123 fles aangeraden. Ons zoontje dronk ook te gulzig en verslikte zich vaak. Dit ging met de Didi-123 echt beter.
idd bij ons is ook de dodi 1 2 3 aangeraden,ze drinkt er nog steeds uit af en toe op 1 maar meeste van de tijd op 2.
Bij ons ook de difrax met een S-speen nu een M-speen. Met een S-speen verslikte ze zich soms nog wel maar niet veel....
Bij ons ging de dodi 123 goed. We gebruiken nu de B-Free fles (tegen luchthappen en darmkrampjes) en die bevalt het best
Ik zweer sinds 2 weken bij de dr brown brede hals fles, door het ventiel erin stroomt de melk heel geleidelijk eruit. Nu drinkt mijn zoontje heel rustig en zijn flessen leeg. succes. gr sara
Dr Brown hebben wij ook een tijd gebruikt en we waren best tevreden. Maar het kostte mijn zoontje best wel energie om de melk eruit te krijgen en het schoonmaken stond me tegen.
Hier ook de dodi 123. Had hij in het ziekenhuis en nu thuis ook gewoon. Ik gebruik ook wel een difrax fles, maar dan knoeit hij veel.
hier de b-free flessen en héél content van, ze zijn wel wat kostelijker dan de andere en het koste je wat meer werk om ze proper te maken ( door de ventiellen enzo) maar bij mijn 2 doen ze het super,ook omdat ze reflux hebben. heb er wel de 1-2-3 spenen van de avent erop gezet want met de b-free spenen smùorsten ze wel heel wat af