Combi-kinderwagen Hema?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Traveller, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traveller

Traveller Lid

18 aug 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik zag in de Hemafolder dat hun combi-kinderwagen in de aanbieding is (HEMA).
    Heeft iemand ervaring met deze combi-kinderwagen? M.a.w. is het een aanrader? En zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden in de keuze voor een wagen?

Alvast bedankt!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hij ziet er wel ok uit, maar ik zou wel even gaan kijken bij hema hoe hij daadwerkelijk is ;) Meestal is wat hema verkoopt wel goed ;)

(wauw die voetenzak!)

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met de HEMA wagen.

Dingen waar je rekening mee moet houden bij het aanschaffen van een combi kinderwagen:

- Hoe groot is de bak? Niet alleen de lengte is belangrijk, ook de breedte.
    - Kan er een autostoel op? zo ja, welke?
    - Hoe stevig is de wandelwageninzet? Het voelt nog ver weg, maar hier zijn wij de mist in gegaan...

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik ben het met babyproject eens. op die dingen zou ik letten

ook dat de buggyinzet alleen naar voren kan en ff kijken naar de kwaliteit of dat niet snel scheurt..

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hij ziet er zo op het plaatje wel aardig uit, maar vaak heeft de Hema van die tijdelijke acties, vervolgens verkopen ze die wagen dan een jaar niet meer of langer. Ik vraag me dan af hoe het zit met de garantie of vervangende onderdelen, straks gaat er na een paar weken wat kapot en zit die wagen niet meer in hun assortiment. Krijg je dan je geld terug, kan hij gerepareerd worden? Daar zou ik ook op letten. Voor ongeveer hetzelfde geld of iets meer heb je vaak ook aanbiedingen van merk-wagens bijv. uit een collectie van een vorig jaar in de aanbieding.

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    belangrijk aan de combiwagen is vooral de buggyinzet... aangezien je hiermee het langst doet. De buggyinzet van de hema wagen ziet er leuk uit, maar oogt niet erg comfortabel en de voetensteun lijkt te ontbreken waardoor je het idee krijgt dat de voeten los zweven..

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb hem zien staan maar ik vond hem er gammel uitzien...beetje als een gewone paraplubuggy, alleen is de prijs nogal hoger! Voor die prijs kun je ook een 'merk'kinderwagen in de aanbieding vinden, dan zou ik liever daarvoor kiezen

8. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Rommelwagen. heb hem ook zien staan bij de Hema. (heb ook een webshop gehad en verkocht ook wel dit soort type wagens, en er was vaak altijd wel wat stuk) Je kan beter inderdaad een goede merkwagen kopen. Een kinderwagen en autostoeltje moet je niet op besparen, want die gebruik je gewoon veel.

9. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik gebruik mijn kinderwagen/buggy eigenlijk nog steeds nauwelijks anders en ben blij dat ik geen dure heb gekocht.
    Ook vond ik het niet belangrijk of er een autostoeltje op kan, aangezien dat echt geen goede manier is om je kindje te vervoeren.

Gebruik nu de wandelwageninzet soms (heb een quinny freestyle 2de hands gekocht op mp) maar voornamelijk wordt onze zoon gedragen.

10. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    die van de hema heb ik geen ervaring mee.
    Heb er 1 van de Blokker...van 160 euro geloof ik toen...geen dure en je zult ook vast verschil merken met `1 van 899 euro...maar is een super ding hoor. Lekker comfortabel en heerlijk om achter te lopen.

Die van mij kun je echt lang doorgebruiken...met voeteneind ook verstelbaar, das wel fijn dus heb em nog wel een poosje denk ik ;)

Succes

Deel Deze Pagina