Combi-kinderwagen Hema?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Traveller, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traveller

Traveller Lid

18 aug 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik zag in de Hemafolder dat hun combi-kinderwagen in de aanbieding is (HEMA).
    Heeft iemand ervaring met deze combi-kinderwagen? M.a.w. is het een aanrader? En zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden in de keuze voor een wagen?

Alvast bedankt!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hij ziet er wel ok uit, maar ik zou wel even gaan kijken bij hema hoe hij daadwerkelijk is ;) Meestal is wat hema verkoopt wel goed ;)

(wauw die voetenzak!)

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met de HEMA wagen.

Dingen waar je rekening mee moet houden bij het aanschaffen van een combi kinderwagen:

- Hoe groot is de bak? Niet alleen de lengte is belangrijk, ook de breedte.
    - Kan er een autostoel op? zo ja, welke?
    - Hoe stevig is de wandelwageninzet? Het voelt nog ver weg, maar hier zijn wij de mist in gegaan...

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik ben het met babyproject eens. op die dingen zou ik letten

ook dat de buggyinzet alleen naar voren kan en ff kijken naar de kwaliteit of dat niet snel scheurt..

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113