Hallo allemaal Ik wilde de Friso bewaarbus aanvragen maar nu heb ik van ensen in mn omgeving gehoord dat je hem niet krijgt en dat je maar er achteraan moet blijven bellen.. Hebben jullie dat ook gehad? Of hadden jullie hem al vrij snel binnen?? Groetjes Bianca
De Friso bewaarbus zit ook in de kruidvat mama doos! Geen idee of je deze nog kan aanvragen, maar scheelt alweer wachten
ik heb die doos ook aangevraagt maar die bus heb ik weggegeven omdat ik eerst andere voeding zou geven en dus uiteindelijk wel weer bij friso terecht ben gekomen en dus nu niet meer zo een bus heb
ik heb een tijdje geleden die bus besteld bij friso en binnen een week had ik hem binnen, ik heb nergens achter aan hoeven bellen
Hier is het al wel ruim twee jaar geleden hah maar wat ik wel weet is dat ik hem toen zeker binnen een week binnen had, prima service hoor.
okeej helemaal super dan ga ik hem vandaag ook even bestellen want heb het nu in een bakje met mesje om af te meten en dat werkt niet..
Ik heb ook van die bussen en drinkbekers besteld en ze zijn keurig binnen 1 a 2 weken geleverd. Op de website van friso staat dat het wel 3 weken kan dure. Anders even een mailtje erheen en ze gaan er achteraan.
ik had het in 1 van die dozen kado gekregen maar gebruikte het niet dus heb het toen weggegooid. jammer anders mocht je het wel hebben