Ik wil graag een draagzak, dus ik vraag ook cadeaubonnen van Babybij. Verder vraag ik houten speelgoed en nog wat kleine dingen. Ik heb ook een lijst gemaakt, want ik vind het heel lastig te zeggen wat ik wil hebben, aangezien ik andermans budget niet weet...
Ohh en zo'n dikke fotolijst, zodat je het eerste pakje in kan lijsten. geboortekaartje op canvas voor een meisje(bij een jongen vind ik dat niet zo leuk) een mini zilveren armbandje met de naam erop.
vandaar dat ik ook cadeautjes zocht in alle categorieen haha staat vanaf ongeveer 10tje tot rond de 60 eur van mensen die wat duurders geven (opa,oma peetouders enz) wauw ben al erg opgeschoten met mijn lijstje kom maar door dames!!
ik ken mensen en die hadden de lodger bunker op hun lijst staan.... vond ik een beetje overdreven duur haha.
Ik heb voor de babyshower ook de lijst gemaakt, heb er cadeaubonnen vanaf 10 op staan tot een houten baby-gym en van almes er tussenin (gipskit buik en knuffeldoekje etc.) als mensen dan iets kleins willen geven kunnen ze altijd een cadeaubon naar eigen inzicht geven en daar heb je toch altijd wat aan!
Ligt eraan wie de lijst allemaal krijgt en of er mensen zijn die samen een cadeau willen geven. Ik heb er ook een ding van over de honderd euro opstaan, niet dat ik dat persé wil hebben, maar mensen die dichtbij staan hebben wel een hoger budget aangegeven.
Ik ben ook druk bezig met een lijst op i-net! Zelf doe ik dat bij cadeauhints.nl omdat je daar een foto bij de tekst kan plaatsen. Bedankt voor de reacties hier! Heb er al het eea uitgehaald dat ik nog niet op de lijst had. Wat ik hier nog niet gezien heb is bvb wat 'ouder' speelgoed (loopauto, hippyskippy). Verder ben ik ook bezig met allemaal kleding erop zetten en in welke maat. Een hele klus, maar zo voorkom ik hopelijk te veel in dezelfde maat of niet onze smaak. We hebben wel wat kleding, dus moet alles nog even goed bekijken. Vooral omdat we niet weten wat het wordt! Je zou ook nog aan dekentjes/lakentjes voor het ledikant kunnen denken.. Babyfoon.. Voedingskussen (+hoes), verschoonkussen voor beneden en hoezen daarvoor. Wij hebben ook nog monddoekjes en hydrofieldoeken voor een jongen of meid erop staan. Nu alleen maar uni gekocht.. Pakketje met zwitsal spullen.. Uhh.. En toen was het even op.. Als ik nog wat bedenk zet ik het hier wel neer! Hopelijk hebben jullie er wat aan. En ik hoop ook stiekem nog wat ideetjes tegen te komen hier. Liefs
Hihi, ben ik alweer! Bedacht nog wat dingen die wij op de lijst hadden, maar inmiddels gekregen.. Een borstel en kammetje en een manicuursetje. Eventueel ook nog een natte doekjes box? Of mandjes waar je speelgoed of luiers of andere dingen in kan bewaren..