Lodger shelter miskoop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door guppie81, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben de shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap en het leek ons een handig ding, inmiddels heb ik echt spijt!

We gebruiken het in de maxi cosi, maar dan ziet ze eruit als een soort rups. Ik blijf ook maar voelen of ze niet te warm wordt, want die doek is best dik!
    Vandaag voor het eerst als draagdoek gebruikt, voorzichtig, want ik heb niet het idee dat ze in een goede houding ligt. Nu werd ze wel te warm, echt heel snel ook. Terwijl het koud is buiten!

Gebruik ik het ding gewoon niet goed of is het de miskoop van het jaar?

2. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ik vond hem niet prettig, dochter ook niet. Die hele kleintjes verzuipen erin en als je iets te ver voorover bukt had ik het gevoel dat ze er zo uit kieperde. Ik heb hem weer verkocht!

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ook ik heb de lodger shelter heel snel weer doorverkocht, miskoop van het jaar idd! Lang leve marktplaats :p

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nou als je hem kwijt wilt hou ik me aanbevolen. Ik vond het een geweldig ding. Heb er spijt van dat ik hem heb verkocht toen ze eruit gegroeid was. Wil eventueel wel ruilen voor een gloednieuwe babybag. Dat vond ik dan weer niks

5. augustus

augustus Niet meer actief

Ik vond het ook een rot ding, dus hier ook gelijk verkocht.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik heb hem weer teruggebracht, wat een ontzettend onding. Haha, je doet dus niks fout.het is gewoon geen handig ding.

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Wij hebben er over getwijfeld, en gisteren beslist hem niet te kopen, maar ons kindje in een ander soort dekentje te wikkelen...

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    tsja verkopen gaan we niet denk ik, want ze moet toch ergens in in de maxi cosi.
    Ik hoop dat het snel voorjaar is en dat het ding dan veel te warm is!

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij hebben er ook naar gekeken en het leek ons wel wat maar toen we aan de stof voelde en bedachten dat we in Mei uitgerekend zijn besloten we al snel dat deze veeeeelste warm zou zijn.

Hebben hem dus ook niet aangeschaft.

Ook hebben we gekeken naar de Mini Monkey maar toen we op de negen maanden beurs de swing in het echt zagen begonnen we toch ook wel flink te twijfelen.

We willen nog steeds graag een baby drager, waarschijnlijk zal het de babybjorn worden die ziet er toch nog wel het meest stevig uit naar onze mening.

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wat ook een goede optie is is een wallaboo. www.wallaboo.nl. Die heb ik ook gehad en ik vond die lekker warm voor haar en ook handig. En later kun je hem ook op je fietsstoeltje gebruiken.

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb em ook, maar helemaal niet gebruikt. :(
    Ted komt nu pas op zo'n gewicht dat hij er goed in komt te zitten/ hangen.
    Een beetje laat... hij is nu 1 jaar.
    Heb hem ook nog niet verkocht, dat vind ik dan ook weer zonde :( weet niet waarom...
    Misschien omdat ik em zo leuk vind!

12. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik vond het ook helemaal niks! 1 ritje van het zh naar huis heeft Ruben erin gezeten...Snel doorverkocht!

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja en ik heb hem maanden gebruikt, veel bij het boodschappen doen en als lekker warme deken in de maxi cosi.
    Maar wij gingen dan ook de winter in, dus te warm was het niet.

Ik ben er dus erg tevreden over en het ding is hier dus bijna versleten.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    die hebben wij nu ook en een super ding!

Deel Deze Pagina