Ik ben vast niet de enige. Maar jeetje wat zweet ik veel. Niet alleen snachts ook overdag. Ik ruik mezelf ook al douche ik 2 x per dag. Hoe lang duurt dit eigenlijk? En wie heeft de perfecte tip om de zweetlucht te voorkomen? Mijn normale deodorant helpt dus ook al niet meer..
Oh erg he? Ik ben 4 weken geleden bevallen en het wordt nu minder... ik wou me de hele dag wel douchen! Volgens de kraamhulp was het heel normaal omdat je kindje jou dan ruikt..
En de hormonen! Trek vaak een ander shirt aan. Qniet alleen vanwege de vlekken onder mn borsten maar ook die in mn oksel.
Ja ik had deze zwangerschap ook zooo last van! Normaal ben ik helemaal geen zweetkous! Heb van die 5 dagen deo gekocht.. syneo 5 of zoiets?? Dat hielp wel!
Syneo 5 oke dat ga ik proberen. Fijn dat ik toch niet de enige ben Maar wel heeel vervelend. Vooral het ruiken..
Ik heb er gelukkig overdag niet zoveel last van.. Wel wat meer als anders hoor. Maar 's nachts....!!! Word ik elke keer badend in het zweet wakker... Ander slaapshirt aan, hele kussen en dekens nat, blegh...
Overdag had ik er ook niet zoveel last van, vooral snachts. Ik zwom gewoon in bed en kon 2 keer iets droogs aantrekken. Hoort er nou eenmaal bij. Je kan er niks tegen doen. Is puur omwenteling van de hormonen. Gaat wel weer over hoor!
De eerste moest ik echt halverwege de nacht een droog shirt aan. Aan de achterkant nat van het zweet en van voor melkacties vaker toeschoot dan mn dochters dronken.
Ik herken het ook, wat een ellende was het. Bij mij werd het wat minder toen ik vanwege andere redenen kunstmatig in de overgang werd gezet. Maar toen kwamen die verschrikkelijke opvliegers en dus ook zweet aanvallen. Ik kreeg van iemand de tip om salie te gebruiken. Google er maar eens op. Ik heb toen via de tuinen van die salieblad capsules gekocht en sindsdien heb ik nergens last meer van
Salie kan ook je melkproductie verminderen, wanneer je bv geeft moet je er dus even mee oppassen. Ik zweette me ook te pletter. Na tien weken werd het minder gelukkig.
Het drijfnatte snachts bij mij is al minder. Maar ik ruik mezelf nog wel steeds. Ik word gek van het geboen onder mijn oksels
Zag gisteren een artikel. Dat zweten is normaal na de bevalling. Aangezien kilo's vocht vasthielden tijdens de zwangerschap, miet dan nu op de een of andere manier weg. En sommige hebben de pech dat dat via flink zweten gaat Ik gebruik alleen een nat washandje om te poetsen. Deo maakt het erger voor mijn gevoel, met name de geur.
Dochertje is 14 maanden en heb er nog steeds last van. Anti-perspirant en al verschillende middeltjes van de huisarts geprobeerd, helpt niets. Dinsdag maar weer naar de huisarts.. Ook al zit ik maar gewoon, shirt is nat onder m'n oksels van het zweten...
Dit is mij ook door de vk verteld. Gelukkig zelf weinig last van. Ik transpireer überhaupt zelden, maar houd dus wel lang(er) vocht vast.
Ik had het ook, ik merk nu dat het na 10 weken minder wordt (geen borstvoeding hier). Ik heb deodorant van vichy gekocht, dat was in mijn zwangerschap al. Aanbrengen op een schone droge huid. Als je al aan het zweten bent dan verdoezel je eigenlijk alleen de geur.... Dus na het douchen direct opdoen en smorgens als je opstaat eerst oksel droog maken voor het spuiten
Ik had dit ook, maar mijn zoontje is nu 10 weken en het is nu wel voorbij. Ik denk dat het na 9 weken voorbij was bij mij... irritant he!!