Hallo Allemaal, Over niet al te lange tijd krijg ik een keizersnede ivm een placenta praevia totalis. Deze gaat ws plaatsvinden in week 38, dat hoor ik als het goed is vandaag. Nu is mijn vraag aan jullie.... We willen graag een kraamfeest geven ( in 2x ), maar wat is de gangbare tijd na een keizersnede om dat te doen en hoe lang kan ik zo,n feest dan laten duren....enz Zijn er ervaringsdeskundigen die mij een beetje op weg kunnen helpen, alle tips zijn welkom! Alvast reuze bedankt namens mij. Groet Barbara.
Zelf heb ik ook een keizersnede gehad met 38.2 weken. Was niet gepland, maar dat maakt natuurlijk niet uit in dit geval. Zelf kon ik binnen een week of drie vier al weer heel goed, had eigenlijk niet langer herstel nodig dan na een gewone bevalling. Maarja, je hoort ook wel eens andere verhalen. Hoelang het duurt? Tja, wat lijkt jezelf leuk? Misschien in twee delen? Bv 's middags een paar uurtjes en 's avonds? Kun je tussendoor nog even wat rusten mocht je daar behoefte aan hebben. Succes ermee!
Ik heb ook een keizersnede gehad alleen was deze niet gepland. Omdat we nog geen datum hadden moesten we die snel gaan vastzetten en hebben we gekozen om het feest na 6 weken te doen maar nu vind ik het erg laat dus zou ik een volgende keer kiezen om het ong na 4 weken te doen. suc6 met je keuze
Wij hebben beide keren (1x spoedks, 1x gepland) het kraamfeest na 5 weken gegeven. Gewoon thuis en op een zaterdag van ongeveer 10 tot 12. Je kan het ook in 2 delen doen, dus bijv. ook nog in de middag van 15-17 uur?
Hallo, Bedankt voor jullie reacties, ik heb er heel veel aan! Lang leve het forum! Lieve groet van mij.
Ik heb beide ks'en heel snel weer alles gekund. Voor mij zou het geen punt zijn om nu een kraamfeest te hebben.