vreemde steken, wat is dit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angeltje78, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje78

29 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds kort heb ik last van een vreemde stekende pijn links boven in bil, zitvlak. Heb er niet constant last van maar zo nu en dan krijg ik een soort pijnlijke steek. Heb t nog erger als ik bijvoorbeeld even achterover sta met billen leunend tegen aanrecht, en ik zet daarna een paar stappen dan zijn die zeer pijnlijk. Mijn man vind t klinken als een soort spit wat je dan wel in de rug kan hebben. Ik ben nu 20 weken zwanger en heb op zich al een behoorlijk buikje. Zou dit iets kunnen zijn wat veroorzaakt word door de zwangerschap? Eind maart moet ik weer naar verloskundige dan vraag ik er zo ie zo even naar. Iemand anders hier toevallig ook last van of weet iemand wat dit kan zijn. Ik krijg er trouwens wel vaker last van nu , dus in die zin word t wel erger.

2. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt als je bekken. door je zwangerschaps hormonen worden je gewrichten soepeler zodat je bekken breder kan worden voor de bevalling. neem voldoende rust en let op dat je niet teveel bewegingen maakt zoals je doet bij stofzuigen, traplopen.

Deel Deze Pagina