Ik ben op zoek naar een leuke bikini of badpak om te gaan zwangerschapszwemmen, weet iemand waar ze leuke hebben? Ik heb al op internet rond zitten kijken, maar ik kom of hele degelijke badpakken tegen of leuke tankini's, maar deze laatste hebben dan weer een haltertop, wat met mijn cupmaat niet echt prettig zit. Iemand tips?
Ik heb ook een 'normale' bikini aan. Gewoon 2 maten groter (broekje) en mn borsten groeiden erg snel en hiervoor dus ook een groter haltertopje gekocht. Wil prima. Ik vind die speciale badkleding zo duur, vind ik persoonlijk beetje sonde! Succes!!
ik heb toevallig vandaag 2 tankini's besteld bij wehkamp van C&A erg leuk vond ikzelf. Maar ik weet niet of je dat wat vind naar aanleiding van wat je schreef
Ik heb me ook rot gezocht naar een leuke tankini, ook zonder halter, want dat vind ik te veel trekken met zware borsten. Maar ik kon gewoon echt geen leuke vinden. Uiteindelijk heb ik er nu een via marktplaats gevonden. Succes met je zoektocht!
Ik draag mijn gewone bikini gewoon door. Heb me wel een topje gekocht dat tot over mn buik komt voor er over te doen. Zoals een taikini.x
Ik draag ook mijn gewone bikini. Met haltertop, ik heb nog andere bikini's maar de bovenstukjes zijn te klein in mijn zwangerschap. Ik heb trouwens cup E/F en dat gaat prima met haltertop vind ik. Je bent toch vooral in het zwembad en dan heb je er al helemaal geen last van.
Ik heb geen speciaal badbak op bikini gekocht, heb m'n 'oude' bikini gewoon gebruikt, ging prima nog steeds .
Ik geef zwemles en daar heb ik het zwarte badpak van de prenatal voor gekocht, maar 20 euro en zit perfect! Als ik zelf ga zwemmen doe ik mijn eigen bikini aan!