Hallo dames, Mijn beste vriendin is nu 37 weken zwanger van 'mijn' petekind hahaha . We zijn al heel wat jaren beste vrienden. Ik wil graag een mooi/leuk/speciaal maar vooral een bruikbaar kraamcadeau kopen. Vaak krijgen mensen cadeau's waar ze eigenlijk niks aan hebben. Dit is haar 2e kindje, dus veel hebben ze zelf al. Ik weet niet zo goed wat ik zal kopen. Mij leek het leuk om van het geboortekaartje een canvas doek te laten maken voor op de babykamer. Maar ik weet niet of ik dit als kraamcadeau wil geven, of gewoon voor de extra zeg maar. Ik weet dat ze van kraamvisitie graag cadeaubonnen wilt, zodat ze zichzelf e.e.a kan kopen. Maar om nu zelf met een bon aan te komen?? Is dat niet stom/afgezaagd? Graag zijn al jullie tips welkom! Groetjes Florida
Het moet maar net je smaak zijn en vind het zelf alleen leuk als het een meisje is, maar bijvoorbeeld een bedelarmbandje. Elke keer als er iets speciaals is, verjaardag, afzwemmen, eerste schooldag etc, dan kun jij een nieuw bedeltje voor de armband kopen.
Bedelarmbandje is zeker een leuk idee! Je kan bv ook een spaarrekening voor het kindje openen en als je iets tastbaar wilt geven doe je dat canvas doek erbij.
Volgens mij kun je alleen een spaarrekening openen als je zelf voogd bent? Als dat het geval is kun je ook een mooie spaarpot kopen, zilver bv.
je kan zeker een spaarrekeing openen voor een ander. Mijn ouders hebben dit voor mijn dochter gedaan. Het is tegenwoordig alleen wel een stuk lastiger. Je hebt het geboortekaartje nodig, en een kopie paspoort van de ouders. Ik weet niet zeker meer of je ook de aangifte mee moet nemen, dacht het niet. Wij vonden dit erg leuk om te krijgen van mijn ouders. Ze hebben er ook wat geld opgestort. Het leuke is dat je er dus ook een opmerking bij kan plaatsen dan. Succes met het verzinnen
leuke tips allemaal, bedankt voor het meedenken. Heeft iemand ook een goede tip voor het geboortekaartje op canvas?