Ik vond en vind de kraamvisite wel leuk eigenlijk ook diegene die nu nog komen ! Gezellig juist! Ik vond het bezoek de eerste 2 weken wel erg zwaar. Familie had iets rustiger op gang mogen komen. Ik vond de tijd met de kraamverzorgster erg waardevol en leerzaam en bezoek was toen eigenlijk te veel. Kennissen gingen er hier zowiezo vanuit dat ze pas na een week of 3 welkom waren en ik heb hier niemand gezien, zonder dat ze gebeld hadden. Wij hadden overigens wel op het kaartje gezet dat mensen moesten bellen. Nu scheelt het misschien dat veel van mijn vrienden en familie 50 km verder wonen.. en dus niet 'om de hoek' , dus dat loopt wat minder gemakkelijk even binnen. Verder hadden wij in Outlook de agenda uitgeprint en iedere dag, kruisten wij 1 dagdeel door, die hielden we voor onszelf en ook besloten we al vrij snel, dat er in die 2 blokjes, dat ook maar 1 stelletjes op visite kwam. Dus als er mensen belden keek ik echt op de agenda wanneer er nog 'een gaatje' was. Met opa en oma waren we dan wel wat soepeler, maar ook met m'n broers, pasten we dit schema toe, omdat het anders echt te druk en te vermoeiend was. Maar dit werd wel geaccepteerd. Verder vroegen mensen ook of ze haar vast mochten houden en gaven wij ook aan; 1 persoon en niet doorgeven, volgende keer beter, we merkte vrij snel dat Fae anders van slag raakte. Maar als je duidelijk bent, accepteren mensen het wel is mijn ervaring, je hebt en houd altijd mensen die het misschien niet 'leuk' of 'stom' vinden, maar je moet zelf kijken hoe je je voelt en hoe je kindje het doet.