Hebben jullie ook zo'n zin in...

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Mamak, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    de Kraamtijd?

Ik ben benieuwd wie er naar uitkijkt en wie juist niet...
    en waarom?

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik heb er wel zin in.. Lijkt me sowieso al geweldig dat mijn kleine man er dan is maar het lijkt me ook leuk om elke keer visite te ontvangen..

Nu is dit mijn eerste dus misschien vind ik het straks helemaal niet zo leuk meer.. haha

3. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ja, ik kan ook niet wachten tot de kleine er is. Kunnen we er samen van genieten en ook aan onze vrienden en familie showen!
    Er zijn nu al heel wat mensen die op de komst van onze kleine zitten te wachten! Haha

Wij doen wel een kraamfeest, maar ik verwacht de eerste weken nog zoveel visite, dat ik me echt niet zal vervelen.

4. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Het lijkt me geweldig om mijn kleintje te leren kennen, maar ronduit vreselijk om al die mensen thuis te moeten ontvangen. Incl. bemoeizuchtige (schoon)familie. Blegh!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    oh, ik heb zooon zin in de kraamtijd..
    Lekker ons frummeltje bij ons, de eerste week gaat papa werken en daarna is hij lekker ook een week vrij.
    Lekker een gezinnetje...
    Gezellig kraambezoek, opa en oma's...
    Ja ik kijk er erg naar uit..

Maar zie op tegen de pijn achteraf (hechtingen enzo) en of de borstvoeding wel gaat lukken...

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb er heel veel zin in. Mijn beste vriendin komt bij ons als kraamverzorgster, dus dat wordt een hele gezellige week.
    Bezoek viel bij de eerste bij ons heel erg tegen in de kraamweek. Ook later hebben we eigenlijk helemaal niet zo vreselijk veel visite gehad. Daar heb je ook zelf de hand in natuurlijk, je kunt het zo druk maken als je wilt. Als je de geboortekaartjes pas een paar dagen later verstuurt, scheelt dat al een hoop in de drukte heb ik gemerkt!

7. ik zag er heel erg tegenop en heb er uiteindelijk super van genoten.
    wel jammer dat ik een knip had en een lage bloeddruk. heeft 3 dagen geduurd voordat ik beneden was en ik was binnen het half uur weer in mijn bed.
    maar ik vond het super gezellig en wij hebben gewoon gezorgd dat de visite niet allemaal tegelijk kwam. duidelijk zeggen als ze bellen, iedereen snapt dat en zo niet, jammer dan.

wij hadden ook wel een super kraamverzorgster en ik ben dus echt de hele week verwend.
    was wel dubbel wennen toen de kv weg was en hubbie ook weer moest werken.

xxxxxxxxxxxxxxx

8. augustus

augustus Niet meer actief

Ik had er ook onwijs zin in. Ik keek er zo naar uit.
    Helaas belande mijn dochter in het ziekenhuis en heb ik daardoor geen kraamtijd gehad..Vind dat nog steeds ontzettend jammer. Maar ja gelukkig gaat het met haar goed nu. Dat is het allerbelangrijkste.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zie er tegenop, door mijn schoonfamilie. Ik kan niet wachten tot de eerste weken voorbij zijn en ik lekker alleen ben met mn hummeltje overdag :)

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik kijk ernaar uit, alhoewel het altijd afwachten is hoe het zal gaan.
    Maar gewoon de gedachte dat de kleine meid dan uit mijn buik is, dat ik mijn eigen lijf weer terug ga krijgen en op kan gaan knappen van alle vervelende kwaaltjes... Heerlijk!

Deel Deze Pagina