Ja, ik geef het toe...ik ben een romannetjes fanaat! Vooral de romannetjes van Favoriet vliegen er hier door.Mijn favoriet is Dr. Anne Maas. Wie houd er nog van?En geeft me het gevoel dat ik niet zo'n bejaarde ben?
Haha, van mijn antwoord ga je niet blij worden! Maar mijn moeder (=bejaard laat het haar maar niet horen ) vind die ook super om te lezen! Haha!
Nou Lucia, ik moet je zeggen dat ik zelf echt een rothekel heb aan het lezen van boeken dus ik kan niet zeggen of ik ze leuk vind ! Weet alleen dat ze bij ons thuis altijd overal liggen! Haha! Maar ach, gewoon lekker lezen hoor!
HIer nog een hoor Heb het met de paplepel ingegoten gekregen, want mijn hele famile leest ze. De boekjes worden hier dan ook doorgegeven aan iedereen. Heb net weer een partijtje gekregen van mams... Maar nu lees ik sowieso ontzettend veel ook thrillers als die van karin slaughter en de boeken van dan brown - da vinci code enz. Helemaal te gek....
Haha! Tja als ik van lezen had gehouden had ik ze misschien ook wel leuk gevonden ! Maar jij hebt er hopelijk geen op het toilet liggen? Hahaha! Daar heb ik altijd zo een hekel aan! Hahahaha!
Jaah..Leest heerlijk weg s avonds in bed.. Dr anne maas....Kraamkliniek...Ons kind..Zalig simpel.. Hubbie neemt ze zels voor me mee nu..haha.. Terwijl hij er een hekel aan heeft..Nah ja hij leest ze toch niet!
haha hier nog een romannetjes lezer.. ik kirjg soms tassen vol van me tante! soms lees ik tijden niet en dan opeens heb ik er weer zin in haha...
heb ze ook een tijd gelezen nu alweer een hele tijd niet... komt echt met vlagen... Vooral lidy van de broek en ook wel eens de kraamkliniek... Het leest zo lekker makkelijk werg...
He, fijn dat ik niet de enige ben! Ik praat er eigenijk alleen met m'n moeder over, m'n vriendinnen verklaren me vast voor gek. Dus ik ben errrug blij dat er nog fanaten zijn!
Wel vaag dat er niet word getypt over Candlelight,Bouquet reeks en sommige boeken van The House Of Books Ik ben super verslaafd geweest aan de candlelight serie,ik heb 350 stuks Ik moest stoppen ze te kopen want ik MOEST ze kopen als ik ze zag op een gegeven moment namelijk
Hier nog een romannetjes fan! van de kraamkliniek tot de bouquet reeks. hihi tijdens de verhuizing kwam ik erachter hoeveel ik er daadwerkelijk had.