Kraamfeest! Wat is jouw ervaring?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Joiedevivre, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben 3 weken na de bevalling 2 kraamfeesten gepland. De eerste 3 weken zijn natuurlijk de allernaaste familie en beste vrienden gekomen en de kraamfeesten waren vooral bedoeld voor alle ooms, tantes, nichten, neven en vrienden iets verder af. Op zaterdag de "kant" van mijn partner en zondag de "kant" van mij. De kleine in een draagdoek, zodat hij rust had.

We hebben het thuis gedaan, alles was natuurlijk al versierd. We hebben in de tuin een partytent opgezet en allebei de dagen het feest van 15.00 tot 17.00 uur gedaan. We hadden wat hapjes (verzorgd met hulp van schoonmoeder). Op zaterdag waren er 40 mensen en op zondag 20.

Het is natuurlijk minder persoonlijk, maar ik vond het voor de rust wel heel fijn om in 1 weekend zoveel visite gehad te hebben. We zaten buiten deze feesten om nog steeds met veel visite en anders was het niet te doen geweest (grote familie, collegae, vrienden, etc.). Van mijn vriend z'n werk wilde ook bijna iedereen komen en daar hebben we de vrijdagmiddagborrel van gemaakt. Toen sliep de kleine in z'n schommelstoeltje, dus heeft hij er ook niks van meegekregen.

Ik zou bij een tweede weer een kraamfeest doen.

Deel Deze Pagina