vast de hormonen, voel me even zielig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mupet, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

kvoel me even zielig boos en teleurgesteld.. zijn vast de hormonen maar moet het ff van me afschrijven

heb ik de hele dag voor ons zieke zoontje gezorgd hier thuis en die was Echt niet te genieten, alleen maar huilen huilen zelfs met zetpil en bumba kijken op schoot nog huilen huilen

moet ik al minder gaan werken omdat ik veel te veel harde buiken heb en echt rust moet gaan nemen (ben 24wkn zwanger)

maar ik baal gewoon ff van mn vent!

hij is totaal niet geinteresseerd in de baby, vraagt nooit hoe het gaat, voelt nooit aan mn buik, terwijl de baby echt al duidelijk schopt en doet, vraagt ook nooit hoe het met mij gaat ofso

ook geeft hij me nooit niet eens eens een zoen en moet ik daar specifiek om vragen als ik die wil! anders krijg ik er dus gewoon nooit een.

hij wil ook echt geen sex met me en zegt dat hij dat wel weer wilt doen nadat ik ben bevallen, eerder niet..

hij doet geen ene drol in het huishouden, weet geen eens hoe de wasmachine hier werkt, en ik moet dagen lang zeuren voordat hij eens een x boven & de trap voor me wilt stofzuigen.

is hij van het weekend na een hele lange tijd eens een x 1 hele dag gewoon thuis geweest met mij en mn zoontje (want anders wil hij altijd maar weg en ergens heen) zei ie dat ie zich zo verveelde

en hij verwacht ook gewoon dat ik altijd maar alles met ons zoontje doe naar bed brengen fles alles, en als ik het hem dan dus vraag doet hij het wel, maar is soort van geiriteerd..

nu zei ik daar daarnet dus wat van, dat ik vond dat hij zich totaal niet in mij/de baby interesseerde en dat ik mij daar niet fijn door voelde en dat ik wou dat hij me meer aandacht zou geven enzo

zegt ie ja oke zal ik doen, maar je moet niet zo zeuren want je zeurt om alles elke dag en je moet maar eens wat vaker weg gaan want ik word gewoon ziek van je..

nou........nu voel ik me dus behoorlijk zielig! en ik trek het me w.s. allemaal nog wat meer aan door de hormonen maar ik vind het echt niet leuk!

sorry voor mn super lange klaagzang.. ik moest het even kwijt..

2. Maysa86

Maysa86 Actief lid

17 jan 2011
    280
    0
    0
    Hmm misschien moet je inderdaad minder gaan werken ivm
    Je gezondheid en wat leuke dingen voor jezelf plannen. Met vriendinnen afspreken of tijd nemen voor je eigen hobby's .

Waarschijnlijk zit je er nu gewoon helemaal doorheen ivm hormonen, gezondheid, zwangerschap , ziek kindje en een man die niet op zijn leukst is.

Als je jezelf wat meer verwent en ontspant zal dat alles vast beter gaan en draait je vent ook wel bij.
    Probeer ondertussen niet meer te "zeuren" want dat werkt averechts .
    Kom gewoon lekker hier klagen als je het beu bent en als je wat van je man wil kan je proberen hem het te vragen zonder te klagen of te verwijten. Gewoon : " schat ik zou t echt fijn vinden als je vanavond even de kleine in bed stopt zodat ik ondertussen ... Kan doen en we erna samen lekker een koppie thee kunnen drinken "
    Of iets in die trant ..

Mannen moet je gewoon weten te hanteren Hahah...
    En ze zijn gewoon allergisch voor zeurende en kladjes vouwen ook al hebben ze daar alle recht toe!

Succes meid!

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    maysa ja ik moet ook al minder gaan werken, en dat is zeker geen verkeerde beslissing

ik moet ook niet te veel zeuren, maar mijn vent is gewoon heel afstandelijk ofso, een kopje thee samen drinken zit er gewoon niet in terwijl ik met zo iets kleins al helemaal blij zou zijn,

als ik hem iets lief vraag wat ik ook echt vaak doe dan doet ie het gewoon niet! en kan ik het alsnog zelf doen

4. Maysa86

Maysa86 Actief lid

17 jan 2011
    280
    0
    0
    Hoelang speelt het al dat hij zo doet? ( geen gemeenschap of gewoon een kopje thee samen drinken )

Was hij hiervoor ook al niet zo behulpzaam of is dat sinds kort?

5. Maysa86

Maysa86 Actief lid

17 jan 2011
    280
    0
    0
    Zijn er andere dingen veranderd behalve dat je zwanger bent?
    Kan het zijn dat hij ergens mee zit ( werk, financiën oid)?

Hoe was hij bij je vorige zwangerschap ? Wou hij toen ook geen gemeenschap enz.

Sorry voor alle vragen maar misschien wordt het dan duidelijk wat e precies aan de hand is en waa het mee te maken heeft zodat je t samen kan oplossen.

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mijn vriend doet ook niks in het huishouden en wil ook geen seks:x Maar is wel geinteresseerd in de baby,, mischien even met je man over hebben hoe jij je voelt,, mischien weet hij het wel helemaal niet dat je je zo rot voelt:(

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Zou er inderdaad eens goed over praten. Zo is voor jou ook eigenlijk niet te doen. En mijn advies maak tijd voor jezelf. Al is het maar een uur lekker in bad (als je dat hebt), even bij een vriendin een kop koffie drinken of iets dergelijks!
    Wat ik persoonlijk niet goed vind is dat hij zoveel weg is. Mag wel wat meer thuis zijn om jou ook te ontlasten en dus ook een deel van het huishouden overnemen (iedereen kan stofzuigen en de wasmachine bedienen is zo geleerd).

Succes!!!

8. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

thnx voor jullie reactie's

@maysa zn sexdrive is zowiso niet zo hoog dus voor hem hoeft het eigenlijk bijna nooit zo nodig, bij de eerste zwangerschap wou hij ook niet al te vaak, maar hij wou nog wel! nu wilt ie dus helemaal niet meer :S, samen wat drinken heeft ie nog nooit echt willen doen, dus hij is ook gewoon wel grotendeels gewoon zo, alleen nu als het dan allemaal zo veel bij elkaar is en ik het ff zwaar heb, dan trek ik het gewoon ff niet snapje?

verder geen financieen werk problemen o.i.d. waar het aan zou kunnen liggen..dus ik weet het ook niet.. hij is denk ik dus echt gewoon zo...

@dikkebuik ja dat had ik dus gedaan maar toen vond ie dus dat ik mega zeurde en dat ie ziek van me werd...

@angel ja dat vind ik dus ook.. heb gewoon soms het gevoel dat hij liever niet bij mij is dan wel.. hij zegt dan dat het niet zo is, hij zegt ook dat hij heel veel van me houd, maar ik merk het gewoon aan niets eigenlijk.. dat is het jammere! en normaal kan ik dat meestal nog wel handelen (vind ik het natuurlijk ook nog steeds Echt niet leuk) maar nu dus ff niet..

groetjes!

9. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het spijt me, maar als ik het zo lees dan denk ik toch dat er iets niet goed zit in jullie relatie. Dat je aan niets kan merken dat hij van je houdt is toch niet normaal?
    Ikzelf ben ook meer een kroelerd dan mijn man. Soms is hij dat beu en wil hij met rust gelaten worden, waar ik weer helemaal niet tegen kan. Wat ik dan weleens doe is expres 1 of 2 dagen afstand houden, waarna hij ineens mij opzoekt. Misschien kan je zoiets proberen?
    Of plan gewoon een heerlijke dag voor jezelf, waarbij hij op de kleine kan passen. Weet hij weer eens hoe leuk het is om papa te zijn!

veel succes!

Deel Deze Pagina