Hallo, Op 4 oktober heb k dik positief getest (kruidvat). De kruis had de zelde kleur en dikte als controlestreep. Ik zat in een cylcus van 89 dagen toen k er achter kwam dat k zwanger was. Nu is mijn vraag, hoelang ben k zwanger?
Dies lastig! Geen idee wanneer je ei misschien kan zijn geweest?? Ik denk dat je snel de vk moet bellen voor een echo. Het zou zo kunnen zijn dat je al 10 weken ofzo bent! Zou lekker snel een echo laten maken! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!! Over hoelang je zwanger bent, geen idee meid, Maar je kunt best al wel eens verder zijn dan je zelf denkt
Dank je wel voor de reacties. Heb eigenlijk nog geen echte klachten, af en toe misselijk, als k daarna gelijk iets eet, is het weg. En gevoelige tepels. Ben benieuwd!! SUc6 Janneke, bij jou duurt het niet lang meer zo te zien.
Klachten wel of niet zeggen niets over de duur van je zwangerschap he Ik zou dus zo snel mogelijk een vk bellen voor een echo. Want als je bijvoorbeeld een nekplooimeting/combinatietest wil laten doen, moet dit rond 12? weken geloof ik. Veel later niet meer iig.
Hey meis, Is niets van te zeggen, ik teste posi op dag 56 van mn rommelige cyclus.. Bleek na de echo dat ik op test moment 4 weken was, met de echo 8 wkn toen dus.. Snel ff vk bellen en die laat je dan wel snel een echo maken hoor! Gefeliciteerd meis!