kraamfeest

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door lilian79, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Precies in dit schuitje zitten wij ook. We zijn nu al 6 weken op en neer naar het ziekenhuis aan het gaan, in het ziekenhuis komen alleen naaste familie. Vader, moeder, broers en zussen en hele goede vrienden.

Als ze straks eindelijk thuis komt zit ik ook niet te wachten op bezoek de eerste weken. Eigenlijk helemaal niet.... We willen graag rust ook voor onze oudste.

Ik riep altijd wel wat onpersoonlijk maar we kiezen er nu toch voor.
    Alleen wie vraag je en hoeveel gasten hadden jullie?

Hier te maken met collega's van allebei, mensen uit de straat, andere familieleden en kennissen.

2. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Wij doen het op 1 dag,maar dan wel in 2x. Ivm de grote groep collega's,die komen dan in de ochtend en 's middags de familie die wat verder van ons af staat. Beide keren 2 uur en tussen de middag even,3u,op adem komen....

Frannie kan me heel goed voorstellen dat jullie een kraamfeest geven. Pfff heftig voor jullie zo...

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Zit ook over een kraamfeest te denken bij een evt tweede. Maanden lang visite vond ik echt nix. Voelde mij ook totaal niet goed, door de keizersnede en mijn zoontje had Reflux. Pfff, zat steeds weer erg tegen het bezoek op!
    Bij een tweede kindje zit ik te denken om een zaaltje af te huren en dat goede vrienden en wat fam wel gewoon thuis kunnen komen kijken.

Deel Deze Pagina