Kraamgeklets: gezellig doorkletsen na het "37 weken zwanger" topic.

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door milou1991, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Roanchie: Fijn hoor dat je je gevoelens kon uiten!
    Zo dat is ook lekker zeg! 11-8. Slaapt ze dan bij jou? Omdat ze niet meer alleen wilt slapen. of gaat dat over de dag?
    Oei dat klinkt niet zo goed. & heeft de vk alweer terug gebeld?
    Nou inderdaad als er maar niets achtergebleven is!

2. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ze slaapt nog in de wieg, vind ik voor nu even fijner als ik sttaks weer moet werken zorg ik eerst voor zo een ritme en daarna rustig aan in haar eigen bedje.
    Zeker na vandeweek, werd ik wakker kijk ik standaard altijd in de wieg, zie k haar niet liggen!!! Lag ze onder de deken, gelukkig schrok ze toen ik de deken keihard wegtrok. Ik was geloof ik lijkwit... Ze is nogal een draaikont...

Gelukkig enkel overdag, savonds met slapen is het gewoon direct slapen.
    Ik klaag dus echt niet.

Ja ze heeft terug gebeld, het was idd wel vrij groot maar het kon wel dat de baarmoeder zich verder aan het legen was. Wel zou ik als het goed is nu minder moeten gaan bloeden, en de stolsels moetwn wegblijven en de buikpijn naruurlijk.
    Enkel 2 uur na wisselen was me maandverbandje niets meer van wit te zien dus dat was zeker niet minder!! Enkel veel meer. We wachten af tot morgen en dan moet ik weer even bellen hoe het gaat en indien nodig stappen ondernemen

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oei! Misschien een slaapzakje voor haar dan? Kzou me ook rot schrikken als zoiets zou gebeuren!

zo dan vloei je toch wel aardig! Hoop voor je dat het snel overgaat.
    Mag je wel aleve slikken van haar? of dat ook niet?

4. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ze is al ingebakerd, maar madam krimpt zich in en dan rolt ze zo naar haar zei, wat ze die nacht gedaan heb.... Joost mag het weten. Maar ik vind het wel erg knap van haar dat ze al naar zeiligging weet te draaien.
    Ik vind haar soiezo al erg snel met alles, of ik ben het niet gewend vanuit me zoontje haha!
    Is E. Ook vrij snel met dingen of juist volgens het boekje?

Denk het wel, maar was even moment opnamen dat ik verkrompen lag, voelde echt als weeen aan en daarna verlor ik ze. Daarna werd het weer minder, nu is het gewoon te doen.
    Ik slik liever niet te snel medicijnen, zolang ik het nog prima kan hebben doe ik er niets aan.
    Nadat ik ze verloren was deed het onder weer best pijn, en een ontzettende druk.
    Dit is gelukkig nu ook minder maar nog steeds erg gevoelig..
    Hadden jullie dat ook?

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Jeetje dat is een hoop bloed ed. Nee ik herken het niet die druk. Ik hoop voor je dat ze even gaan kijken.

Schoonma is weer lekker bezig zo te horen. Wat vind je vriend ervan? Misschien helpt het meer als hij er wat van zegt. Het klinkt een beetje als een concurrentie strijd. Alsof ze jou inschattingen onderuit wil halen. Op een overigens domme domme manier.

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Mijn mam is gelukkig heel makkelijk er in. Hij heeft zelf ook een hekel aan dat corrigeren van haar de hele tijd. Hij pakt zo het hele zooitje bij elkaar en gaat naar huis.

Ik kan er nog weinig nuttigs over vertellen mijn mentruatie is nog iet begonnen. Heb al wel aardig wat krampen dat ik het idee heb dat het niet lang meer kan duren.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Roanchie: knap hoor dat ze het alsnog voor elkaar krijgt.
    E. Heeft met ruim 7 weken zich 4x omgedraaid naar haar zij. En daarna niet meer. :p
    Wel doet ze heel bewust spelen. & dat gezicht als ze in de spiegel kijkt geweldig!

Toen ik mijn 1e menstruatie had. Had ik wel flinke krampen en mijn knip ging wat meer pijn doen.
    Maar had geen druk van onderen.
    Hoe is het nu met je bloedverlies?

Flowertje: hihi die is er heel makkelijk in.
    Hoe reageert ze daarop dan?

Kheb n slaapkopje hier.
    22:30 laatste fles gehad & mevrouwtje ligt nog steeds te slapen.
    Heb zelf wel even goed bij kunnen slapen.

8. Rietje88

Handig Flower :) Ik ben ook benieuwd hoe ze dan reageren?

Oh wat lekker Meisje! Ik heb maar 1 keer op gehoeven vannacht. Olee! Meneer wil nu alleen nog steeds niet slapen dus blijf ik telkens rennen en kan ik nog niet starten met iets voor mezelf. Lastige temperatuur zo met die hitte. 25 graden op de slaapkamer. Had gelukkig nog een zomerslaapzak die ik bij de oudste niet heb kunnen gebruiken. Maar ik baker hem snachts altijd in, dus ik hoop dat hij hem nu wel gaat accepteren. Ik probeer alle toeters en bellen. Maar ben al ruim anderhalf uur bezig....

Hier een fototje van de kleiene man

Bijgevoegde bestanden:

9. Rietje88

Weer bijna een uur verder. Van wanhoop heb ik hem bij zijn broer op de kamer gelegd. Ik vermoed dat hij niet alleen wil zijn. Erg risky want straks lopen er 2 te huilen, nouja 3 want dan doe ik ook gezellig mee. Dus ik ga net een minuut geleden naar beneden. En hij begint niet te huilen! Hij begint te brabbelen tegen zijn broer, die slaapt en niks merkt. Maar geen gehuil. Oleeeeeeeé. Hopelijk juich ik niet te vroeg.

10. flowertje36

Wat een heerlijk ventje!!
    Max wil ook nooit 's avonds slapen. Alleen zet hij het hier dan op een huilen. Dus dan na een tijdje denk ik dan maar weer naar beneden en is het goed.
    Dat ritme zit er nog niet in.
    En dan is hij bij mijn schoonmoeder en dan slapen!!!

Maar fijn dat hij het bij zn broer wel goed doet.
    Hier slaapt hij nog bij ons op de slaapkamer en is het soms ook wel 25 graden.
    Het enige wat meneer nu last van heeft is na de fles van 3 uur 's nachts is hij wakker.
    Niet huilen ofzo maar echt wakker. Dus leg ik hem in zn wieg en dan loopt hij geluidjes te maken en te doen haha.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Rietje: wat n mooi ventje.
    Ach wat vervelend zeg. En hoe is de nacht verlopen? Nu hij bij zn broer sliep?

Flowertje: gelukkig maar dat hij niet gaat huilen. Valt hij op een gegeven moment wel weer in slaap?

12. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Meisje daar heb ik dus ook last van, torn ik even gestopt was met bloede was er geen druk meer toen het weer begon was het weer gevoelig... Maar zoals het rr nu uitziet is het aan het minderen.
    En hoe voel je je er nu onder dat je binnenkort weer moet werken?

Rietje oh nee he, ze weten wel altijd goed de tijd uit te zoeken haha. Hoe is het toch mogelijk dat hij bij ze grote broer wel stil is, echge broertjesliefde!
    Wat en knap ventje zeg!!
    Hoe is het de rest van de nacht gegaan?

Flowertje, is max dan wel stil als je hem bij je hebt? Wel een vervelend ritme,savonds wil je even voor jezelf!
    En voor snachts opzich niet erg als hij lekker vrolijk zit te doen toch, ik vind het altijd erg schattig als ze dat doen kan ik echt van genieten.

Gister heeft madam haar prikjes gehad, ik ben er zelf gelukkig heel nuchter in dus weinig moeite mee gehad, verderwas ze ook nog goed te genieten. Heeft even een uur huilbui gehad... Op het moment dat me collegad op bezoek waren, niet echt handig.
    Verder weer prima geslapen en geen koorts of iets!

13. flowertje36

De ene x als ik het licht uit doe begint hij te huilen. En de andere x leg ik hem weg en valt hij wel in slaap vanzelf.
    Op zich geniet ik er wel van, maar niet 's nachts als hij een uur wakker is en mijn wekker weer na 2 uurtjes gaat voor de volgende wekker.

Roanchie wat fijn dar ze zo goed reageert op de prikjes. Hier moet max volgende week. Hoop zo dat hij ook goed reageert.
    Vandaag wordt mijn nichtje ingeleid. Zo spannend.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Roanchie: ja raar heh dat je het opeens weer gaat voelen.
    Fijn dat het wat minder word.
    Ene kant heel veel zin en andere kant zie ik er tegenop.
    Maar dat komt meer doordat mijn 1e werkweek 5 dagen moet werken. :(
    Beetje rot gepland.

Fijn dat ze geen last heeft gehad van de prikjes!

Oeh zeker spannend. Hopelijk verloopt het allemaal goed

15. flowertje36

Gister trotse (tante/achternicht) geworden van een heel mooi meisje. Ze noemen haar alischia en ze weegt 3200 gram. Ze heeft een erg zware bevalling achter de rug. We hebben aardig in spanning gezeten met de hele familie. Dit weekend gaan we even kijken bij de kleine meid.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd! Mooie naam ook! Schrijfwijze komt niet veel voor volgens mij.
    Wat vervelend dat ze een zware bevalling heeft gehad. Hoe gaat het nu met haar?

17. flowertje36

Ze is ontzettend trots en gelukkig met de kleine. En de bevalling moet ze gaan verwerken.
    Nee klopt vind het ook een hele aparte schrijfwijze. Maar dat maakt het wel een sjieke naam.

18. Rietje88

Gefeliciteerd.

Vandaag zijn we naar cb geweest. Meneer is nu 8 weken en ruim 6,5 kilo! Dat betekend dat hij met zijn gewicht nu buiten de curve is gesprongen :O Om en nabij 3+ a 3,5+ en dat op borstvoeding. Ik zit nog steeds met open mond hier. Lengte was +1 dus niet erg hoog.

19. flowertje36

Sow die doet het netjes rietje!! Hij haalt dus genoeg voedingsstoffen uit de borstvoeding.
    Misschien voor jezelf ook wel een fijn idee.
    Heeft hij ook prikjes gehad??

Ik moet aanstaande donderdag ben heel benieuwd wat meneer zijn gewicht is. Denk ook wel rond de 6,5 kilo.
    Kunnen de kinderen het nog een beetj volhouden met deze warmte ??

20. Rietje88

Hij heeft idd zijn eerste prikjes gehad. Poeh ja die hitte. Kan ik ook slecht tegen. De oudste vind het prima. Maar de jongste vind het niet fijn. Gelukkig zitten we aan een garage vast. Waardoor de benedenverdieping nooit opwarmt. Boven is echter een ander verhaal... Hoe is de warmte daar?

Deel Deze Pagina