@rietje88: netjes dat ritme! Hier is het na de fles van half 1 ook bedtijd. Meestal redt Max het dan tot kwart over 3. Ik baal een beetje met de nachtvoeding. Tegenwoordig redt hij het op zn fles geen 6 uur meer. Dus komt hij al na 5 uur. Dat geef op zich niet maar hij redt het overdag ook niet om de 3.5 uur. Dus ben een beetje aan het stoeien hoe nu verder... Als ik de laatste fles meer geef moet ik overdag nog minder gaan geven
Flowertje: en hoe bevalt het speelkleed? Tja ik hou ook niet echt van die felle kleurtjes. Wat vervelend dat je zo aan het klooien bent met de voedingen. mag je de flessen ook niet wat groter maken met wat extra water? Rietje: Mooi ritme heb je al! Dat is hier ook een beetje ons ritme. Wil je niet naar de om de 4u voeden? Leuk heh als ze zo tegen die speeltjes aan slaan. Straks mijn 1e avonddienst weer sinds. 9 maanden denk ik. Zal wel weer even omschakelen zijn.
@meisje93: ik zou niet weten eigenlijk of dat mag. 7 juli moet ik weer na AMC maar eens even goed overleggen. Oh dat is wel even wat anders ja weer een avonddienst! Hopelijk kun je er inkomen!
@ flower. Zolang de voeding binnen komt kan extra water geen kwaad hoor. Vooral als het warmer word. Het was ook het eerste waar ik aan dacht. @ meisje. Er zit snachts 9 uur tussen als ik niet heel laat naar bed ga. Ik ben bang dat mijn voeding tever terug gaat lopen. Eerst had ik een 250 ml over op een dag. En nu sinds het slapen krijg ik dat niet meer voor elkaar. Mijn oudste zoon leeft ook in blokken van 3 uur. Dus dat maakt het wel makkelijker. Net schandalig wezen shoppen. Blijkbaar zitten mijn hormonen nog een beetje dwars. De oudste wil graag de chicco cube op zijn kamer. En er was nog wat van toet toet in de aanbieding. Vingerverf voor papa dag, we gaan een canvas bestempelen met handjes en voetjes. Ook nog een paar gips fotolijstjes. Voor de kinderen zelf wil ik nog een gipsblik kopen zodat ze later een afdrukje hebben. Wat doen jullie voor papa dag?
Flowertje: 7 juli pas? Kan je niet eerder contact met ze opnemen? Avonddienst is helemaal goed gegaan. Wel gek thuis komen hoor. E. lag al lekker in haar wiegje te slapen. Ga nu gauw douche en kruip ook lekker m'n bed in. Rietje: Begrijpelijk. Ach als het bij jou goed werkt. is het prima toch? ik vind om de 4u weer lekker. maar.... ik heb natuurlijk 1 kindje. Hihi heerlijk dat shoppen. Ik ben van plan om morgen even de stad in te gaan. Nog geen ideeën voor papa dag. Wie weet kom ik morgen wat leuks tegen.
Morgen maar eens aan de slag met het gips. Ook heb ik een langwerpig canvas verdeeld in 4 vlakken. Dan kunnen we alle 4 een handafdruk van groot naar klein maken. Dat word vast nog een uitdaging met mijn dreumes Nog als tip, mocht je het iets vinden. Ze hebben nu bij de kruidvat 1+1 gratis op de canvas foto doeken. Altijd leuk om te hebben met je kinderen erop. Morgen mocht ik tijd hebben ga ik maar eens kijken of ik leuke foto's van de kinderen weet te maken
@Rietje88: bedoel je dan water na de voeding geven of extra water in de fles? Anders klopt toch de verhouding niet meer ?? Oh leuke aanbieding 1+1 ook maar eens even kijken. Wij hebben voor het geboortekaartje toen een shoot gedaan. Dus nog mooie foto's van. @ Meisje93: bel morgen wel even met CB. Kijken wat zij zeggen. Het is heel lastig communiceren met de kinderarts van AMC. Omdat het leven met mcadd volgens hele regels gaat en ze daar net vanaf mogen wijlen laten ze je niet echt je verhaal doen. Alles wat je vertelt word je in afgekapt. Heel vervelend. Ik ga met vaderdag denk ik een 3d gipsafdruk maken. Toevallig kwam ik daar op door het topic in de lounge.
Flowertje, ben benieuwd wat ze zeggen, kleine moet wel tevreden zijn toch. Meisje, gelukkig, lijkt me wel pittig avond diensten! Kan je dan wel zelf genoeg rust pakken omdat je meisje eerder wakker word dan jij? PApadag ik heb echt geen idee! Wij hebben al hand en voet afdrukken, ik heb 3-d gel besteld dus weer een bulk met handjes en voetjes. Zat zelf te denken aan een ketting vande kids op mijnnaamketting. Ikzelf heb hem ook en bem echt blij ermee!
Rietje: succes met je handafdrukken etc. Flowertje: wat vervelend dat het contact met het zkh zo moeizaam verloopt. Hopelijk kan het cb je wat meer wegwijs helpen. Roanchie: had nu avonddienst tot half 10. Heb ze ook tot 23u. Ach je went eraan. Gisteren had ze laatste fles gehad om half 10. En ze is zojuist wakker geworden. Zonder huilen hihi. Wat leuk zeg. Ga ook even kijken op die site.
Hihi kijk weer naast me in de wieg. En de kleine meid slaapt gewoon weer. Ga der zelf ook maar zo uit. vandaag word mn vriendin opgenomen in het zkh. Gaan ze haar bmm verweken met pillen en daarna starten met vliezen breken. Zo spannend! Mrja het kan wel 2 dagen duren of korter/langer
Spannend hoor, hoop dat het opschiet voor je vriendin! Lekker dat zr nog even doorslaapt nog even rust haha. Waar hb jij die speeljled besteld? Ik zit me de lamplazerus te soeken maar kan weinig vinden, en er zit ook zn prijsverschil in!
Ja ik hoop het ook! kga haar maar niet meer appen, al vind ik dat wel erg moeilijk. Zeker lekker! hopelijk blijft dit zo doorgaan! ik heb een fisher price rainforest luxe. Zelfde als rietje volgens mij. Bevalt erg goed! Heb 'm op marktplaats gekocht. Nieuw vond ik hem best prijzig. Maar als ik nu zie hoe dol ze erop is. Had ik dat geld er wel voor over gehad.
Die zoek ik idd ook maar overal uitverkocht of ik vind het te lange levertijd Ik heb nu 1 op marktplaats gevonden dus hoop dat deze reageerd anders moet ik het toch bestellen.
@ meisje93 : oh spannend! Hopelijk gaat het beetje snel en hoeft ze geen 2 dagen te blijven! @roanchie: op babywalz is hij ook verkrijgbaar. Alleen weet niet hoelang de levertijd er van is. Mag ik misschien vragen aan jullie hoeveel de kinderen slapen? Meestal na de fles van 9 uur is max wakker tot ongeveer kwart voor 11-11 uur. Slaapt dan tot 1 uur( moet ik hem wakker maken voor de fles) dan gaat hij er tegen 2uur-half 3 weer in tot half 5 voor de fles en dan probeer ik hem wakker te houden tot uur of 7 dan in bad en de fles en weer na bed. Is dit veel voor een baby??
Dat is raar. Staat er bij beslist dat hij bij de toys r us 55 euro is. Klik ik verder om de link door te sturen is hij ineens een stuk duurder. Val van me stoel van het lachen. Bol com heeft het lef om hem voor 190 euro aan te bieden Hmz vliezen breken. Dan hoop ik voor haar dat de kleine ingedaald is. Pijnlijke bedoeling anders.
Rietje, die heb ik ook gezien, moest spontaan lachen. Babywals duurt ook ong 2weken wat er indevoorwaarde staan, dat vind ik tocheenbeetje te lang hoor. Verder is die overal uitverkocht grrrrrrr ik wil weer wat hebben hoor. Dacht ook aan de tiny love move en play maar die vind ik minder spannend. Flowertje, denk niet dat dat lang is hoor, denk prima. Hier is ze ook veel vaker wakker. 8 tot 11 ook ong in de niddag is het vaak hazenslaapjes veel wakker, meestal met 5 uur tot 7 is ze wakker en dan vaak nog van 8 tot half 11 dus ze is best vaak wakker
Flowertje: netjes hoor dat slapen. Rietje: wow wat n geld! Kleine is maandag pas ingedaald. Toen was ze 41+1 Ze gingen eerst starten met tabletten. En dan gingen ze weer verder kijken. Ben benieuwd. Vind het super spannend Roanchie: wat balen zeg van zo'n lange levertijd
Meisje, heb je haar nog gesproken of durf je niet meer? Mosschien vind ze het fijn dat je haar appt, het inleiden is niet echt prettig heb ij begrepen? Ik vond het in ieder geval heel fijn om een goeie vriendin te appe, heb haar nog een half uur voordat ze er was geapt. Nog even een persoonlijk vraagje, vanaf waarneer zoudeb jullie gaatjes prikken? Ikzelf zou het het liefst zo vroeg mogelijk doen zodat het makkelijker is, maar voel me er wel wat rot bij. Zou graag willen weten wat jullie ervan denken
Pfoeioeioei! Als ik al terug denk aan het breken van mijn vliezen, knijp ik automatisch mn bekkenbodemspieren samen! Noh wat deed dat PIJN! Zeker zo erg als een wee tegen 10 cm. Niet het breken van de vliezen zelf natuurlijk, maar ze moesten mijn bmm naar voren trekken om erbij te kunnen. Mees was wel ingedaald maar niet ver genoeg blijkbaar? Is de baby al geboren?! Merk dat ik de bevalling van een ander nu heel spannend vind nu ik zelf ook bevallen ben. Jeetje flower, ik vind je schema wel heftig hoor! Of is dat overdag? Niet snachts toch? Dat houdt een mens niet vol...