Zo dan dat is snel! Haha mijn zoontje van 2/5 draagd nog maar net maatje 98 dan zit die 74 erg in de buurt de kleine man. Wel heerlijk dat die zo goed groeit zeg ivm het eten. Mijn meid zit ook net beetje 62 a 68 haal veel primarkt die vallen erg klein dus. Fijn dat de werkdag zo is meegevallen, bn je er nu een beetje vanaf? Broekeb vallen bij mij kleiner ze heeft echt hele korte beentjes die zit nog in maat 58 geloof ik . Pijnvrij ben ik helaas nier... Deze pijn is nog erger dan me bevalling!! Gister wou de pijnstilling niet echt werken en was snel uitgewerkt en stond op de werkvloer en hielt het bijna niet meer, zoveel pijn gehad dat ik zelfs en paar sec in slaap ben gevallen. Het is voornamelijk midden kaak en oor wat zo erg pijn doet. Vandaag wou de pijnstilling wel werken en hb echt een hele fijne dag gehad! Helaas tot net 3 kwartier geleden begon het weer dus snel weer wat ingenomen en die wilt ook wederom niet werken, ik wieg van de pijn. Laat het snel aanslaan ik ben er zo klaar mee al 3 maanden lang pijn zit geen stop oo!!!
Oh wat naar joh! Ja dat kan goed zeer doen. Hoe komt het dat de pijn niet vertrokken is. Hebben ze moeten snijden? Hier lopen de benen een maat of 2 achter (maat 60 atm, ja dat bestaat ook ). Maar zijn grote broer heeft maat 86/92. De kleinste gaat met shirts bijna over op 74. Heb er even op gelet en zit idd al aan de krappe kant :O Maar mijn oudste had maat 74 in de zomer. Dus eigenlijk wel heel voordelig. Kan hij toch nog de mooie lief lifestyle setjes aan Ik heb alleen een dubbel setje voor kerst gekocht op de berekening van de gemiddelde groei. Jammer maar helaas. Leek me leuk beiden kinderen in dezelfde outfit.
Hier ook de benen kleiner. Maar mijn man heeft ook een lang boven lichaam en korte pootjes. Broekjes kan hij soms zelf 62 aan. Niet heel lang meer. Hij groeit echt super snel! Wil het liefst niet meer in de maxi cosi dan is het een krijs festijn. Ja vind het nu wel lekker werken. En die twee dagjes overleef ik ook wel Roanchie wat vervelend dat de pijnstillers de ene keer wel werken en andere keer weer niet. Dan wordt werken ook geen lolletje meer. Rietje dat was wel heel leuk alle twee in het zelfde. Had ook iets leuks gezien voor kerst maar durf bijna niet te halen in niet weten welke maat hij dan heeft.
Roanchie: Wat vervelend zeg! Is de pijnstiller als nog aangeslagen afgelopen nacht? Rietje: ai dat is balen. Ik durf dat niet zo goed. Kleding vooruit kopen. Geen idee hoe snel ze groeien. Flowertje: Moet je de maxi cosi vaak gebruiken? Of is het nog te overzien. Hier zit de kleine meid in een sprongetje. Merk er gelukkig niet echt superveel van. Alleen dat ze zo nu en dan aan het spoken is 's nachts. Slaapt helaas niet meer door. Hopelijk is het na het sprongetje weer voorbij.
Er is volgens mij niet gesneden, in 3 min waren ze allebij eruit, wel een hechtinf en deze voel ik ook wat steken, maar dat ken in wel van de hechtingen beneden dat kan. Vanacht kwam mevrouwtje ineens rond 4 uur, presies het moment dat de pijnstilling was uitgewerkt.. Meteen maar weer ingenomen en na een tijd toch de fles moeten geven. Vanochtend werd ik met wat pijb wakker en rond half 10 nieuwe ingenomen en vanaf dat moment doet het wel zeermaar is prima te doen, kwart over 9 half 10 gaat er weer 600mg ibuproven en 500mg paracetamol in... Ik hoop dat ik deze nacht door kan slapen en weer in de ochtend in kan nemen, maar heber een hard hoofd in. Hoop gewoon zo erg dat het nu mag gaan zakken. Heb afgelopen tijd zoveel pijn overal en nergens gehad dat ik nu enkel heel verdrietig kan zijn omdat het maar niet stopt. Ook ben ik al 2 weken dik ongesteld en zie noggeen einde inzicht. Voel me erg down en verdrietig. rietje jammer zeg, vind het altijd wel raar dat somige zo snelkunnen groeien en andere kindjes weer heel langzaam haha. Flowertje waarom niet in de maxi cosi? meestal vindenze dat toch erg fijn haha. Meisje, dat is heel vervelend zo goed dat het ging kunnen ze af en toe toch flink afwijken helaas! Hopelihk is ze er snel vanaf
@ Flower. Wat fijn dat die 2 dagen bevallen Wat kleding betreft ben ik meestal wel goedkoper uit door het van tevoren in de uitverkoop te komen. Dat heeft al minimaal honderden euro's bespaard tegenover 2,50 dat ik dan nutteloos heb uitgegeven. Maar ik koop alleen de kleding vooruit die in elk seizoen gebruikt kunnen worden, of als ze bijv een maat hebben waar doorgaans een jaar in kunnen zitten. Meisje. Feest word het pas echt als ze tandjes krijgen @ Roanchie: Wat rottig zeg dat je je down en verdrietig voelt. Die rot pijn en hormonen ook. Ze zeggen dat zwangere vrouwen vooral last hebben van de hormonen. Maar met menstruatie is het zo slingerend. Bij een zwangerschap is het iig nog redelijk stabiel. Zou je misschien ook last kunnen hebben van de prikpil? Ik merkte zelf toen dat ik niet lekker in mijn vel ging zitten. Maar ik kan niet uitsluiten dat het andere redenen had.
Rietje wat die tandjes betreft, me zoontje heeft daar nooit gekke dingen mee gehad, was iets meer zeurig maar verder weinig. Ik voel me down en verdrietig door de pijn, eigenlijk vanaf de geboorte tot nu heb ik enkel best wel veel pijn gehad, ik ben er nu gewoon klaar mee vind het genoeg ik wil niet meer. Vanacht zonder pijnstilling kunnen doen, wel pijn maar kon nog slapen, nu wakker en doet het eigenlijk wel weer best pijn maar wel wat minder dan de vorige dagen, mag het nu dan eindelijk wat over gaan? Quw dat bloed denk ik ook dat het komt door de prikpil, ik probeer er nog 1 en als ik dan nog steeds elke keer 2a3 weken ongesteld dan kap ik ermee.
Roanchie: Ben je al bij de HA geweest ivm het vloeien? Lijkt me niet helemaal goed, dat je dik 2 weken ongesteld bent. Staat het ook bij de bijwerkingen van de prikpil? Gelukkig maar dat de pijn al wat aan het minder is. maar toch... snap best dat je er helemaal klaar mee bent! afgelopen nacht een betere nacht gehad gelukkig. Gisteren ging ze opeens elke keer staan op schoot. En wat 'n schik had ze. Zo leuk. (dat maakt 'n gebroken nacht weer wat goed)
Nee nog niet, ik maak het ook inverband met de stress die ik gehad heb. Vanaf het moment dat ik wist dat ieder moment de kiezen getrokken moesten worden is het een stuk meer geworden, dus ik wacht even af. Wel vervelend die kiezen wou me gaan tempen om eeneventuele eisprong te ontdekken, dit is nu natuurlijk onmogelijk! Hoe is het trouwens met jou wild vlees afgelopen? Is dit weg/over? Haha dat soort dingen maakt alles goed , en gelukkig dat je wat betere nacht heb gehad! Hier vandaag 1ste schaterlachje gehad, zo ontzettend lief!! Dit maak even een hoop goed voor mij
Hoe gaat het nu met je pijn? Vervelend dat je je nu niet kunt tempen. Doe je het nu ook met condoom voor de zekerheid? Wilde vlees is weg gelukkig. helemaal blij mee. Knip voel ik af en toe nog wel. Maar dat is meer het littekenweefsel volgens mij. Best hard en veel. Kan er perineum olie op smeren volgens vk. Maar nog niet gehaald. Ahh wat lief. Zo leuk heh al die nieuwe dingen. Nou dat staan heb ze al goed onder de knie. Net met de tummytub wilde ze ook maar niet gaan zitten. Kleine eigenwijs
Heb vanachtvoor het eerst in 2 weken doorgeslapen! En werd zo goed als pijnvrij wakker, later kwamer weer een wat scherp randje maar dat is prima te doen, wel slik ik nog 400mg ibuproven, vandaag voelde ik me eindelijk weer mens en vrolijk. Jaa ik ga nu echt niet van bil zonder rubbertje,ben als de doods om weer zwanger te rake . Wel ben ik bang dat waarneer hetweer weg is, ik weer ongesteld moet worden, ben onderhand al 2,5 week opweg. Als ik maandag nog niet klaar ben ga ik bellen. Oh gelukkig! Die knip kan je idd nog lang gaan voelen, wat ik heel lang heb gedaan is kalendula wondencreme, homeopatisch en werkte bij mij erg goed en voelde lekker aan. Het heeft bij mij niet heel lang geduurd tot ik het weer normaal vond voelen. Mocht je toch last blijven houden en veel littekenweefsel houden kunnen ze er wel wat aan doen hoor, maar dan word het weg gesneden om een nieuwe liteken te laten vormen. Haha rek en strek oefeningen, dan zou het nog goed kunnen dat ze misschien wel snel loopt. Of juist heel boos kan worden omdat ze het nog niet kan, dat was met me zoontje zo haha. Blijft leuk om de ontwikkelingen te zien
Wat fijn zeg! Ook prettig dat de pijnstiller goed zn werk doen. Hihi heel verstandig om te doen. Ja want dat is wel heel erg lang. Vloei je ook veel bloed? En waar zorgt die wondencreme voor dan? Ja daar zit ik ook niet echt op te wachten dat ze het weg gaan snijden. Zit je weer met n wond. Hihi wie weet. Mijn moeder, broer, ik en zusje waren ook heel vlot met lopen. We gaan het meemaken. Ja echt heel leuk Fijne vaderdag iedereen. Ik ga werken.
Het is wel meer geworden toen ik dus heelveel stress had, maar ook begonthet echt licht rood te worden dus leek erop dat dat nieuwer was dan het donkerder rood ik snap er niets van. Maar het is wel veel voor mij. De wondencreme zorgt voor een soepele wond dus dat die niet zo taai is, meestal is dat een rede dat ze zo gevoelig zijn, weet niet wat die olie doet hoor. Haaha nou idd, ben wel benieuwd of dat ook gaat gebeuren. Werkse. En hele fijne vaderdag
Durf ik eigenlijk niet te zeggen, ikweet alleen dat het de liteken soepeler maakt, is sws niet zo duur dus als je het zou willen proberen ben je geen godsvermogen kwijt. Ik zit al een tijdje met iets in me hoofd ga het nu maar eens vragen. Vinden jullie het leuk om misschien een besloten fb pagina op te starten zodat we wat meer foto's van onze trots kunnen delen? Ikzelf wil bijv geen foto hier plaatsen maar zou het wel graag met jullie willen delen.
Ik zou het prima vinden. Maar dan zou de link via prive bericht moeten. Ik wil zo anoniem blijven op zp als dat kan. Wat balen dat je nog steeds vloeit. Misschien even googlen voor informatie. Ik kan niet slapen zeg. Pff. alweer half 4. Mijn oudste begon over de rand van zijn bedje heen te klimmen. Dus hebben we het hekje weg gehaald. Ook heb ik zijn hele kamer baby proof gemaakt. Alleen is het altijd handig om op te kunnen letten of hij niet iets vind dat ik over het hoofd heb gezien. Zo heb ik het toegekeken met kruipen en lopen etc. Om te zien wat hij nog zou vinden. Nu geen zicht. En loop ik te stressen over wat hij uit zou kunnen halen. Op ziek zijn na ben ik niet erg gestrest ofzo. Maar nu... Misschien ga ik zo maar bij hem slapen (staat een voedingsbed in de kinderkamer). En dat terwijl hij gewoon echt braaf ging liggen en bij controle daarnet gewoon in zijn bed lag en niks overhoop heeft gehaald. Ik word soms zo moe van mezelf, letterlijk Ik vind het niks om een kind van anderhalf zo vrij te laten zonder zicht.
Ja uiterraard, even de andere meiden hun andwoord afwachten. Daar heb ik idd nog niet over nagedacht zo ff kijken. Je maakt je denk ik een beetje teveel zorgen, het is en blijft moeilijk om weer een stukje los te laten en dat is echt wel normaal. Slaapt hij nog in ledikant of wel al peuterbedje? Ik heb me zoontje zijn kamer niet echt kindproof gemaakt, ze kamer zit vol met speelgoed in een kast dus echt zien doet hij het niet, wel heb ik kleur en verf dingen in een kast gedaan met slotje erop dit wil ik wel op slot, verder vind ik dat hij gewoon lekker kind mag zijn. Heb je eenbabyphone? Ij vond het toen erg fijn om een babyfoon met camera te hebben maar door grijpgrage handjes is die kapot gegaan, nu als kraamkado een nieuwe gehad en die gebruik ik nu weer omme zoontje in de gaten kan houden en hij spookt wel maar wel als kindeigen haha. Misschien is dat ook wel iets voor jou zodat je er geruster op kan worden
Roanchie: ga van de week eens kijken. Ja hoor fb pagina vind ik prima. Rietje: Och wat vervelend zeg. Dan is indrrdaad zo'n babyfoon wel handig. En probeer het n beetje los te laten. Beetje makkelijk praten voor mij. I know....
He dames, ja leuk een facebook pagina. Alleen zit ik wel altijd op de pagina van mijn man Wil ook zeker zo anoniem mogelijk blijven ivm bekenden op de pagina. Roanchie wat fijn dat je weer wat beter kon slapen. Hopelijk gaat het vloeien snel minder worden! Rietje88 dat is wel weer even een stapje verder! Misschien is een babyfoon met camera dan wel een idee. Ik ben er zelf niet zo fan van, omdat ze hack gevoelig zijn. Maar dan kun je af en toe even snel kijken of hij nog lekker slaapt. Hier is Max helaas nog ontzettend verkouden. Woensdag moet hij toevallig naar het ziekenhuis in Zwolle voor een bloedvat afwijking op zijn schouder. Dus moet mijn man maar eens even vragen wat we er aan kunnen doen. Het is zo zielig elke keer als ik hem uit bed haal zit hij weer helemaal verstopt. Over 2 weekjes alweer lekker vakantie. Gaan straks even een vakantie uitzoeken. Even een weekje er tussen uit met zijn drieën. Morgen krijgen we hier een nieuw speeltje binnen We hebben een Imac besteld. Staan allebei te springen tot hij binnenkomt. Vandaag ovulatietesten besteld. Wil deze maand even mijn cyclus in de gaten houden hoe die gaat verlopen. Hopelijk is mijn cyclus weer als van ouds.
och wat vervelend zeg dat Max zo verkouden is. Hier hielp het om Emma mee te nemen naar de douche als wij stonden te douchen. Zat ze lekker in de stoom. Kwam al het snot in iedergeval los, Wat gaan ze met dat bloedvat afwijking doen? Och wat heerlijk zeg! Ik moet nog precies 'n maand wachten. Waar gaan jullie naartoe? Wij moeten onze vakantie ook nog boeken. Doen lekker een last minute denk ik. Is het wat voordeliger.