Kraamgeklets: gezellig doorkletsen na het "37 weken zwanger" topic.

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door milou1991, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij gaan ook voor een last minute.
    Ik wou graag richting frankrijk maar mijn man richting zeeland. Zijn er dus nog niet over uit.
    Vanavond weer een poging wagen.

Die bloedvatafwijking doen ze verder niks aan. Hij heeft gewoon een soort van blauwe plek op zijn schouder en die kan wegtrekken naar mate hij groter wordt.

Ja merk als ik hem in bad heb gehad en 1 van ons heeft voor die tijd gedouchd er ook van alles los komt.

Als ik het er dan op heb zitten heb jij nog vakantie. Ook wel erg lekker.
    Willen jullie gewoon met auto op vakantie dan? Of met vliegtuig ?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh dat zijn 2 hele andere richtingen :p
    Succes met kiezen, misschien scheelt het als jullie de weerberichten gaan vergelijken.

Oh okee, is niet erg dus dat hij dat heeft.

Misschien vaker doen dan? Ik ging dan op het toilet zitten met d'r als m'n man aan het douchen was. (raam dicht) En dan ging hij zich snel aankleden en ging ik gauw douchen en dan zat ze zeker wel 'n half uur in 'n stoomhok.
    Half uurtje daarvoor ong. deed ik dan even van die neusdruppeltjes in haar neus. Werd het ook al wat vochtiger.
    maar wel heel vervelend die verkoudheid. Slaapt hij wel goed?

Hihi ja inderdaad! Ben helaas bouwvak afhankelijk, had liever buiten het seizoen op vakantie gegaan. Is het rustiger en voordeliger.
    Ja wij gaan met de auto weg. Meestal gaan we naar zuid-duitsland. Ben niet zo van het lange rijden.

Bij jullie ook al kindjes in een sprongetje?
    Hier zit E. al een week in een sprong. En begin het lichtelijk zat te worden :p Overdags merkte ik weinig aan haar. 's nachts ging ze opeens niet meer doorslapen.
    Nu slaapt ze meestal van 21u - 5u en daarna gaat ze allemaal hazenslaapjes doen.
    maar vandaag is ze ook opeens zo aan het jengelen. Heel niet gewend van haar.
    Of er gaat 'n tandje doorkomen. Want ze heeft elke keer iets verhoging. (37,8) En ze wilt maar al te graag mijn vinger in haar mond (was eerst niet zo) en zit er dan hevig op te kauwen.
    maar ze heeft dan weer niet van die diarree broeken.
    Het is nl. 3e dag al dat ze niet gepoept heeft. :(
    lastig lastig lastig

3. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zooo lekker meiden ben jaloers met jullie vakantie.
    Lekker van genieten. En frankrijk is gezelliger dat zeeland haha:p

Idd wat meisje zegd werkt echt heel lekker voor de babys, mocht het echt heftig worden gebruikte ik neusspray, maar enkel waarneer echt nodig is.

Isdat niet gewoon een ophoping van aderen? Aardbeienvlek? Me zoontje heeft dit ook gehad (trekt nu weg) maar nooit iets van onderzoek gehad.

Meisje, dat zou wel lekker vlot zijn, wel jamner dat ze er last van heeft.
    Kwijlt ze er ook veel bij?
    Vaak kwijlen ze diaree en bijtenveel, of er koorts bij hoord durf ik niet te zeggen

Ik zal zo ff een fb pagina aannaken en jullie en prive berichtje sturen

4. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mag geengroep maken want ik moet een persoon al uitnodigen?

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gaan jullie dit jaar niet op vakantie? Roanchie?

Tja ik weet het ook niet. ;) Kan ook bij het sprongetje horen.
    Ja kwijlen doet ze heel erg en sinds vrijdag continu haar vuistje in haar mond of knuffels/speelgoed en mijn vinger is ook erg geliefd. Alles moet die mond in!

Maar dat alles in die mond gaat hoort er ook wel weer bij toch bij die leeftijd?

We gaan het wel zien. Hopelijk is ze morgen wat beter te genieten dan moest ze weer gehele dag (9u) naar m'n moeder toe.

Och je mag mij wel gelijk uitnodigen. ;)

6. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ner helaas tenzij onze schoonouders weer een vakantie geven, maar ga er niet vanuit. Ik wil even goed gaan sparen, ik wil een nieuwe grotere auto en ik wil grwoon een zakcentje hebben dus ik sla liever over dan uitgeven.

Ja kan van alles zijn, als het haar tandje is moet je het tandje ook zien 'staan' een witter plekje op de tandvlees en vaak voel je het ook al. Maar onze dochter doet ook erg kwijlen en vuisjes in de mond maar geen tandjes te bekenen dus durf het niet te zeggen.

Is ze wat jengelig? Is ze niet fan gewoon beetje ziek? Het heerst geloof ik nu wel beetjex zoontje was zaterdag ook goed ziek.

Ik stuur je ff in pb mij fb naam dan maak ik straks de pagina

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Aha, ;) Tja een grotere auto is natuurlijk ook altijd prettig.
    hier staat 'n nieuwe badkamer op het verlanglijstje :)
    Het geld is er wel hoor, maar spaar liever nog eventjes door.

Ik ga zo eens kijken in haar mondje als ze wakker is.
    Ja daarom, ga er zoiezo maar niet vanuit dat het tandjes zijn.
    Vandaag is ze heel erg jengelig. Nog niet getempt vandaag. Zal ik zo maar weer eens doen.

8. flowertje36

Hier gaat ook constant de vuist in zijn mond.
    Tegenwoordig heeft hij zijn duim gevonden. Is constant aan het duimen haha.

Oh je mag mij ook wel uitnodigen hoor. Maar als wij iets op die pagina zetten kunnen onze vrienden van Facebook het niet zien?

Ja het is een groot verschil. Ben jaren op vakantie geweest in Zeeland en opzich ook wel mooie campings. Maar frankrijk is toch wat weer zekerder he.

Nee het is geen aardbeienvlek het is een hemangioom. Het lijkt wel veel op een aardbreienvlek. We moeten alleen even langs om te kijken of hij groeit. Het is een soort goed aardige tumor. De ene arts zegt dat hij wel weg trekt en de andere weer niet. We zien het wel dat is gewoon max zeggen we dan haha. Als het goed is is morgen ook de laatste x voor dat plekje dat we op controle moeten.

9. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hij is aangemaakt. Ik moet alleen straks nog even verder kijken, hij is besloten dus niemand kan de berichten zien wel de groep vinden maar niet zomaar lid wordeb, straks als iedereen erbij zit zal ik kijken of ik hem helemaal kan afsluiten zodat ook niemand kan zien dat die bestaat.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ahh wat lief zeg dat duimen!

Ja en vaak lekkerder weer in Frankrijk. ;)
    Succes met het uitvechten vanavond hihi.

kan het niet kwaadaardig worden? Lastig als beide artsen wat verschillends zeggen.

Net gekeken op haar tandvlees zie wel 2 vlekjes. Maar dat is onderaan het tandvlees?? Dus dat klopt niet.
    Ach het kan ook van het sprongetje komen.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja klopt, je kan hem op geheim zetten. ;)

12. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    De onderste 2 komen als eerste naar boven hoor, hier ook 2 tandjes tegelijk

13. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hier zijn de beiden termen genoemd voor de bloedvaten. Ze lijken zich er niet druk om te maken. Donderdag weer cb en dan zien we de arts die het wel goed in de gaten wil houden. Ik ben benieuwd wat ze er van vind. Ik vind hem aardig gegroeid.

Lekker vakantie. Ik wil naar centerparcs in de eifel. Maar ik durf hem telkens maar niet te boeken. Ik heb altijd gekampeerd en dit voelt zo luxe. Terwijl ik ergens ook wel weet dat het echt nodig is met 2 kleintjes.

Vandaag eindelijk het eerste moeder zoon uitje gehad met mijn oudste. Stond al een tijd op de planning. Maar dan was ik ziek, en dan had hij een ontstoken oog etc. We zijn wezen zwemmen. Jeetje wat was hij bang. Ik wist me ook totaal geen houding te geven. Aan de 1e kant had ik zo iets van hij vind het eng dus proberen we het later wel weer. Aan de andere kant vond ik het toch belangrijk om hem rustig een beetje te pushen. Niet ver over zijn grens, maar wel toch een beetje helpen over zijn angst heen te komen. En ondertussen van die kijkende mensen..... Ook heb ik sinds de eerste zwangerschap bijna niet meer gereden en vond ik dat echt spannend. Misschien dat ik morgen hem weer mee neem. De eerst volgende mogelijkheid is weer over 2 weken. En ik maak me toch wel zorgen om die waterangst.

14. flowertje36

Ja hier maken ze zich er ook niet druk om. Volgens mij kan het niet kwaadaardig worden.
    Mocht het niet wegtrekken kan max als hij er ooit last van heeft hem weg laten halen.

Aan de ene kant snap ik mijn man ook wel. Voor het eerst met een kind op vakantie.
    Maar ala je het nooit probeert denk ik dan ;)

Rietje wat leuk om weer even wat met je oudste zoon te doen. Hij heeft natuurlijk zo in eens geen bodem meer onder de voeten. Lijkt me wel verstandig om hem er over heen te helpen. Maar wat is dan een goede aanpak.

Ik kon niet zo snel de facebookpagina vinden. Moet dat op een aparte manier ??

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Roanchie: hihi dat weet ik dat die als eerste komen.
    Maar als je tegen dat tandvlees aankijkt. Zit het onderin.
    Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen...
    Het is of het sprongetje of tandjes waar ze last van heeft.

Rietje: ja het is luxe dan. Maar wel heerlijk! Je hoeft niet zoveel mee te sjouwen.
    Fatsoenlijke bedden en badkamer. :)

Ach wat vervelend die watervrees. Meestal groeien ze er wel overheen. :) maar leuk is anders.

Flowertje: dat is wel fijn dat het niet kwaadaardig kan worden.
    En heb je al geboekt? Of nog twijfels...
    Roanchie zal je wel een pb sturen.

16. flowertje36

Ja wel hebben geboekt. Toch maar besloten naar zeeland te gaan. 7 juli moeten we ook nog weer naar amc en 10 juli word mijn moeder met haar zus 50. Dus ook genoeg voor regelen. Volgend jaar maar weer eens kijken. Me man had toch lichtelijk wel gelijk.

Ja het is me gelukt met Facebook.

Rietje kun je alweer beter slapen ??

Ben benieuwd hoe het met Rachelle gaat met klussen in het nieuwe huis enzo.

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja en hoe het met Milou gaat. :)

En van de andere mama's horen wij helaas niets meer :(
    Waarschijnlijk erg druk met de baby hihi.

wat vervelend dat je tijdens de vakantie naar het amc moet.
    Is wel een behoorlijk stukje rijden vanuit zeeland.

18. flowertje36

Ja klopt ik dacht dat het dichterbij was dan vanuit ons huis. Maar helaas dat is dus niet zo. Zijn dikke 2 uur onderweg ... en moeten er om kwart over 9 zijn! Dat wordt een vroeg dagje.
    Misschien straks maar eens even bellen om te kijken of ik weekje kan verplaatsen

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik vraag mij ook af hoe het met Milou is.

Ik hoop voor je dat je het verzet krijgt. Kan lastig zijn bij ziekenhuizen.

20. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ze beide ook een berichtje gestuurd. Helaas niets meer gehoord. Hoop wel dat ze er ook gezellig bijkomen, lijkt me eeg gezellig om wat meer contact te hebben

Deel Deze Pagina