Kraamgeklets: gezellig doorkletsen na het "37 weken zwanger" topic.

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door milou1991, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja en het ergste is... je moet ook weer 2u terug rijden.:(
    Kleine kans dat het lukt inderdaad.zeker in de vakantie periode is het druk.

Hoe gaat het met jullie kindjes?
    Hier ga ik v/d rijstebloem halen.
    Hopelijk gaat ze weer 12u achter elkaar slapen. :) als ze een papfles krijgt.

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ja voordeel is dat we sinds deze week auto v/d zaak hebben. Dus diesel kost ons niks :)

Ik ga vanaf 11 juli beginnen met kleine hapjes groente en fruit. Dit is in overleg met het cb. Alleen nog even kijken of AMC het ermee eens is.
    Maar denk dat ik gewoon advies van cb volg.
    Ik hoop dat max ook een pap fles mag. Ben er alleen bang voor. Omdat hij geen hele nacht door hoeft.
    Vind wel jammer als ik zulk soort dingen zou missen met hem.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh dat is super zeg! Wel beetje bijtelling zeker? Of dat ook niet?

Okee, jij mag dus eerder dan 4 maanden gaan starten met bijvoeding?
    Papfles kan je ook 's ochtends doen.

Hier was het gisterenavond geen succes, arme meid kreeg nauwelijks wat uit de speen.
    Binnenkort maar een iets grotere speen halen.

4. flowertje36

Nee bijtelling wordt betaald door bedrijf. Omdat we er voor hebben gekozen met wat reclame rond te rijden.

Ja begin 1 weekje eerder met bijvoeden. Hij trekt me nu het brood al uit te vingers.

Als ik met pap begin moet ik geloof ik speen 3 hebben. Nu speen 2 ivm jbpm.
    Maar je hebt ook speciale pap flessen.
    Slaapt ze tegenwoordig niet meer door dan ??

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ideaal zeg! Dan neem je die reclame ook voor lief. :p

Hihi geweldig,! Hier trok ze gisteren de lepel uit mijn handen (vitamine druppeltjes)

Ja klopt die speciale papfles van Difrax, staat hier ook al in de kast. Maar die is vanaf 6 maanden. Zit ook een XL speen op.
    Dus die zal wel heel snel gaan :p

Nope, helaas is het doorslapen 2 weken geleden gestopt :(
    ws. het 4 maanden sprongetje..
    Maar na 7 weken gewend te zijn dat ze doorsliep, is dit toch wel echt afkikken.

Had vanmiddag het gaatje iets groter geprikt in de S speen. En toen ging het goed. :)
    Wilde het toch proberen zodat m'n man vanavond alsnog een papfles kan geven (heb avonddienst)

Moet ik wel bij een gewone fles een andere speen erop doen, anders is de fles helemaal in no time leeg.

Zo raar, dat de 123 speen hier het niet doet. Hadden gisteren met een naald nog 2 gaatjes geprikt. Maar gaf ook geen resultaat.
    Morgen met boodschappen doen maar een maatje M halen. Ben bang dat maatje L weer te groot is?
    Vind het zo lastig.. al die verschillende spenen.
    als je op internet kijkt, staat er op de meeste website's dat de 123 speen een papspeen is...

Vakantie komt steeds dichterbij!
    Binnenkort echt op zoek gaan naar 'n leuke vakantie adres.
    21 juli gaat mijn broer trouwen, moet ik ook nog kleding voor gaan shoppen. Vind ik altijd zo'n rotklus!
    Zeker nu ik nog niet mijn oude lichaam terug heb.

6. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ik zocht de fb pagina maar kan hem niet vinden! Klopt dat?

Hai dames! Ben eindelijk weer eens op zp. Heb behoorlijk in de lappenmand gezeten de afgelopen maand. Mees zat (zit) in zijn vierde sprong en heeft daar mega last van. Drinkt overdag amper en komt 's nachts iedere 2 uur en is dan weer moeilijk in slaap te krijgen. Vaak helemaal overstuur krijsen enzo. Zo zielig!!
    Door de slapeloze nachten is mijn weerstand zo laag dat mijn eczeem weer is gaan opspelen en daar word ik gewoon letterlijk beroerd van. Kom helaas amper nog het huis is en loop steeds in alleen wat ondergoed omdat ik kleding op mn huid niet kan verdragen hahaha!
    Er zitten dagen bij dat ik 's avonds pas voor het eerst op mn telefoon kijk. En nu dus pas weer op zp! Het is wel een goed teken dat ik daar weer tijd voor heb. Het gaat de goede kant op!

Iedereen praat al over vakantie zie ik. Heerlijk om over na te denken he?! Ben benieuwd hoe dat gaat met die kleintjes!

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oei, moet je roanchie even een berichtje sturen. ;)
    Denk dat de groep inmiddels op geheim staat.

Och, ja die 4 maanden sprong zijn bij sommige baby's echt super heftig.
    Hopelijk ben je gauw uit die sprong.
    Hier merk ik er maar weinig van, alleen het gebroken slapen ineens weer.
    Nu lijkt het weer over te gaan. Althans ze heeft vannacht weer 'n goeie nacht gemaakt.
    Ai dat lijkt me zo pijnlijk eczeem. Heb je daar al lang last van?
    En dan komt dat warme weer er ook nog eens aan.

Ja echt heerlijk! Gaan jullie ook op vakantie?

Met E. gaat het goed! Heel wijs meisje (volgens anderen)
    Ze ontwikkelt zo hard, zo super leuk om te zien. Eergisteren zat ze bij m'n man op schoot haalde ze elke keer het lepeltje uit z'n kopje. :)
    Verder is het nog steeds een enorme slaper. Weinig tijd dus om de deur uit te gaan. In de kinderwagen slaapt ze helaas niet meer. Buitenwereld is veel leuker natuurlijk.

8. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zaleven het linkje doorsturen voor je. Leuk!

He wat vervelend zeg. Gelukkig weet je dat het een sprongentje is en het weer bijdraait.
    Helpt je man ook mee of red hij het niet?
    Haha geef je groot gelijk, zal wel heel fijn voelen zo door huis te kunnen lopen!

Kleine meid doet het goed. Alweer 2 prijjes gehad weer weinig last enkel meer slapen.
    Ze zit met haargewicht hoger als mef haar lengte, dikkiedik haha.

9. flowertje36

Milou wat ontzettend vervelend dat je zo last hebt van eczeem. En als dat de manier is dat je het nog enigszins kan uithouden loop je toch lekker in je onderbroek door het huis haha.

Wat merken jullie dan van die sprongetje? Ik merk er erg weinig van. Dat doorslapen is hier natuurlijk sowieso niet aan de orde, omdat Max om half 12/12 uur de fles krijgt en daarna weer 5uur/half 6.

Hier heb ik een mannetje die tegenwoordig niet meer wil liggen op schoot, maar zelf rechtop gaat zitten. Kan alleen zijn hoofd nog niet heel lang omhoog houden. Dus die laat hij nog wel eens vallen.

We zijn weer thuis van een lekker midweekje weg. Dit weekend erg druk met verjaardag enzo. Mijn moeder wordt 50.
    Nu wil ik voor Max een shirtjes met een strikje. Kan dit alleen nergens vinden. Morgen in een grote stad maar eens kijken.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Roanchie: fijn dat ze geen last van de prikjes heeft! :)

Flowertje: Hier merk ik ook weinig aan het sprongetje hoor. Alleen dat ze niet meer doorsliep.
    Nu alweer 2 nachten door geslapen. Hopelijk gaat ze dit volhouden. :)

hihi leuk is dat heh, dat ze niet meer willen liggen.
    Hier doet ze het al vanaf 9 weken. Erg wijs meisje is het (aldus anderen)
    Gelijk goeie oefening voor 'm om z'n nekje te trainen.

Lekkere vakantie gehad?
    Fijn weekend! Ondanks de drukte. Hopelijk slaag je in de stad!

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hey Milou. Lang niks gelezen. Vervelend van je weerstand. Fijn te lezen dat het al beter gaat :) ik zie je wel verschijnen op fb! Ik kijk niet vaak meer in dit topic omdat wij toch een pagina hebben.

Deel Deze Pagina