Dianatal geboorte gel zou dat helpen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door konijntje666, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0
    ik heb gelezen dat er op de 9 maanden beurs het nieuwe product Dianatal geboorte gel verkrijgbaar zou zijn.
    nou ben ik niet bang voor de bevalling zelf maar wel voor de knip en vooral de pijn en het ongemak er na.
    ook omdat ik heb gehoord dat je met een inknip soms wel kan zijn dat men maanden/jaren later nog last kan hebben van het litteken.
    ook over periumolie van welededa heb ik gemengde ervaringen gelezen over het wel of niet werken daar van.
    en aangezien Dianatal geboorte gel nog een nieuw product is kan ik er geen ervaringen in het gebruik over lezen.
    misschien is er toch iemand die mij iets kan vertellen over het wel of niet helpen van Dianatal geboorte gel of periumolie van welededa? :D

over Dianatal geboorte gel:

Binnenkort introduceert Memidis Pharma als unicum Dianatal® geboorte gel. Het is het eerste product wat de tijdsduur van de bevalling significant verkort en protectie biedt voor het perineum.

2. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0
    wou ook eerst informeren of iemand ervaringen heeft met de producten.
    zelf vind ik een knip niet het ergste alleen de nasleep en de mogelijke lange pijn er na lijkt mij lastig met intimiteit :oops:

3. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    misschien heeft je verloskundige er wel ervaring mee... je zou het allicht eens kunnen vragen...

4. konijntje666

konijntje666 Actief lid

15 jan 2008
    266
    0
    0
    ik loop nu niet meer bij de verloskundige door omstandigheden.
    ik zal het anders ff vragen in het ziekenhuis bij de gyni.
    het duurt nog wel ff voor ik het nodig zal hebben gelukkig :)

Deel Deze Pagina