koud buiten, ik heb het warm...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sanzon, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu het zo koud is buiten, kom ik er pas echt achter hoe warm ik het heb.
    Normaal gesproken met dit weer, vriezen me handen er bijna af.

Afgelopen dagen was ik ook paardrijden. En normaal gesproken kouden vingers en tenen.
    Ik zag andere met dikke winterjassen en dikke handschoenen rijden.
    Mijn winterjas ging na 15 minuten uit.

Hebben jullie nu ook geen last van de kou?
    Hier is het snachts min 10 en overdag min 4...

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Hier hetzelfde hoor! Iedereen om me heen zit de hele dag te bibberen, en het enige waar ik last van heb, is de snijdende wind. Dat voel je natuurlijk wel...
    Ik stap ook rustig 's ochtends onder de douche vandaan zo de badkamer in, terwijl de verwarming in huis nog uitstaat.

Heerlijk hoor! (Ik heb normaal hele pijnlijke wintertenen, maar ook daar dus geen last van door de extra doorbloeding)

3. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Mijn handschoenen gaan met rijden ook altijd uit, veel te warm. jas gaat ,meestal een stukje open. Nu ben je met het rijden natuurlijk wel bezig en daar warm je lekker van op. Alleen het afstappen vind ik dan weer minder als je de grond raakt met je voeten.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier ook, geniet echt van dit weer!

5. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    haha ik had me een paar dagen terug helemaal ingepakt om de hond uit te laten...dikke handschoenen...muts op..sjaal om...
    pfff wat had ik het warm!...heb snel de handschoenen uitgedaan...die waren het ergste!

6. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Zat net te denken hier een topic over te openen :). Pff, heb het ook warm!!

7. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm, zal ik dan een uitzondering zijn? ik heb het kkkkkkoud. laagje over laagje, pantoffels, voeten op een vloerkussen en dan nog ijspootjes. herken het wel van mijn vorige zwangerschap, de eerste 3 maanden heb ik het ijskoud gehad, daarna ging het wel weer.

8. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Heel herkenbaar, ik heb het ook zo snel warm nu.

9. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ene moment heb ik het harstikke warm andere moment zit ik met kippenvel en moet ik een warme douche hebben om het bibberen te stoppen raar lijf haha:p

10. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    nou ik heb het ook niet echt warm,de douche maakt over uren.daar word je lekker weer op gewarmd

11. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Heel herkenbaar. Ik ben december 2010 bevallen. Het sneeuwde toen ook zo hard buiten. Ik zat binnen gewoon met een t-shirtje aan het had het lekker behagelijk. Je bent ook wat warmer als je zwanger bent. Je hebt een beter doorbloeding en hebt meer bloed.

Ik had er alleen tegen het eind van mijn zwangerschap last van. Nu ben ik weer nog maar pril zwanger, maar nu heb ik het alleen maar koud. Wort dus erg leuk straks in de zomer als het al warm is:(

12. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb alleen sneller warme voeten... Zodra ik binnen ben, moeten m'n sokken uit :D anders krijg ik het spaans benauwd!

Deel Deze Pagina