wie van jullie gaat daar gebruik van maken je heb nl recht op 44 uur kraamzorg dat kan ook in het hotel ik betaal voor dan 5,5 dg iets minders als 200,00 euro vind het wel lekker om dat te doen heb nl 9 noorse boskatten rond lopen en ben ik bang dat ik straks een kraamhulp krijgt die allergies is hiihih wil ik niet op me geweten hebben
Ikzelf ga niet naar een kraamhotel, ben denk ik thuis het meest op mijn gemak. Maar ik heb doorgegeven dat ik katten heb en dan hoduen ze daar rekening mee! Gr
Allergische verloskundigen komen in aanmerking voor desensibilisatie. Ze moeten wel, als ze allergisch zijn. Dus zal wel goed komen . (tenzij ze het zelf nog niet weten natuurlijk).
Hoi Blijf ook gewoon thuis hoor. Maar als je dat beter uitkom moet je dat lekker doen meid. Zal best wel relax zijn.
heb nog wel de twijfels hoor want ja wie krijg ik over de vloer als dat de kraamverpleging van het zin of hierzo vanuit het dorp en als het het laatse is dan ben ik liever in het kraamhotel hoor pppfff moeilijk hoor
ik neem een kraamhotel en heb een uitgebreide verzekering. ik moet per dag 24 euro betalen voor de extra kosten en mag max 7 dg blijven. ik heb dit liever omdat ik niet graag vreemde mensen in me huis heb lopen en ook mensen ontvangen enzo gaat gemakelijker omdat je er geen omkijken naar hebt.
je kan ook door geven als je wel besluit thuis te blijven dat je 9 katten hebt rond lopen dat je niet iemand wil die allergies is of niet van katten houd.
Ik blijf gewoon thuis. En bij de intake met je kraamzorg, word gevraagt of je huisdieren hebt. En dat noteren ze, zodat er niet iemand komt die er bang voor is, of allergisch.
Hoi, k ga wel naar het kraamhotel omdat ik in principe alleen ben 's nachts. Mijn situatie is iets te ingewikkeld om het allemaal uit te leggen maar dit is voor mij de beste oplossing. Groetjes D.
Ook ik ga weer naar het kaarmhotel.. omdat er nog wat werkzaam heden in mijn huis vericht worden en moeten worden... Ik ben met mijn twee'de zoon ook daar heen gegaan ik kan zeggen dat ik maar 2 uur per dag die mensen daar zag of als ik ze op piepte en verder deed ik de dingen zelf voor de kleine En het is heel handig aan gezien ik een kleine huis heb om daar de mensen op tevangen Dus ook ik ga nu weer Groetjes Brenda
Ik ga naar het kraamhotel ivm een verhuizing... Wij krijgen rond 21 mei de sleutel van ons nieuwe huis en rond 14 juni zal ik gaan bevallen... Voor mij is het dus echt om mijn rust te kunnen pakken na de bevalling...
ik hoop dat ik nog naar het kraamzorg hotel kan, wel ingeschreven. maar ga via een keizersnede bevallen. waarschijnlijk blijf ik 5 dgn dus ik het zh. En om nou voor 1 a 2 dgn maar te gaan vind ik zonde...
ik ben gewoon thuis bevallen en heb bij de intake van de kraamzorg aangegeven dat ik 6 katten heb (en 5 kippen). dus kraamhulp die niet allergisch is zou prettig zijn. ik heb ook gevraagd of er extra gezogen kon worden vanwege de katten. uiteindelijk heb ik een kraamhulp gehad, die zelf ook katten had, en dus ook veel aandacht aan de katten heeft gegeven. want van mij hebben ze de eerste week natuurlijk wat minder aandacht gehad. en ze heeft elke dag goed gestofzuigd. er zijn zelfs katten bij me geweest tijdens het bevallen. overigens heb ik ook nog wel gezocht naar een kraamhotel, maar er was er hier geen in de buurt...
Ja Kyra, ik ga ook naar het kraamhotel Ik ben op Zuid (bij het Clara) wezen kijken en heb me daar ingeschreven. Wie weet als je daar ook heen gaat, liggen we er misschien wel samen, you never know
hoi mars nee sorry ik ga naar zestienhoven das voor ons dichterbij huis maar 5 min met de auto hihihi