Hallo meiden, Weet iemand misschien hoe het met Minyaweth gaat.? Ik heb al een tijd niets gelezen van haar en ik zag dat ze 20 april voor het laats een bericht heeft geplaats. Ik zal graag willen weten hoe het met haar gaat maak me een beetje zorgen. Of zal ze al lekker aan het genieten zijn van haar kindje.?
Misschien kan je haar een pb sturen? Die melding ziet ze w.s in haar mailbox...dit moet ze maar net zien.
Ja dat heb ik al een paar dagen geleden gedaan maar niet geantwoord. Ik dacht misschien kent iemand haar heel persoonlijk die wel wat van haar geeft gehoord via een smsje ofzo. Groetjes Lieverdje,
Ja Elmo je heb gelijk het wordt mei. Ze heeft geen zin om te komen hahaha het is heel erg rustig hier hahaha, ik zal meteen maar me naam veranderen dat ik een mei mama wordt hahaha.
Oke ik merk het dan wel. Ik hoop dat alles goed gaat met haar of dat iemand wat van haar heeft gehoord. Enne ik heb me naam veranderd in mei hahaha.
Ze is zondag voor het laatst online geweest, kheb net even op haar beebiesite gekeken ze heeft een prachtige zoon!
Dank je Dientje en het kan nu zeker niet lang meer duren we zitten vol spanning af te wachten. En wat leuk een zoon en ik ben blij dat het goed met haar gaat. Bedankt voor het informeren Dientje. Groetjes Lieverdje,