en we wachten en we wachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door diana hoogeveen, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    lieve meiden

moet echt even klagen
    ben nu overtijd 5 dagen mijn eerste zoontje was vandaag geboren maar hier niet veel hoor....
    alleen heel vaak pijn onderin het steekt dan.... kan ik nog geen eens mijn broek aan doen omdat ik dan mijn been niet omhoog krijg van de steken verder niks ben wel gestript vorige week donderdag maar niks helaas....
    ik wil zoooooooo graag voor dat de school vakntie is afgelopen bevallen zijn en niet zozeer omdat ik last heb van die dikke buik maar omdat ik echt vreselijk moe word van die moeders op het school plein ik hoor niks anders als ...is ie er nou nog niet of poep dat kind er nou eens uit of je heb het zeker wel zwaar ik hoor dat al vanaf 37 weken zwanger en dat 4 x per dag en hij moet 7 mei weer naar school
    dacht een april mama te worden maar een mei mama is ook goed
    en ben ontzettend bang voor het inleiden ook al is het zover nog niet hopen op een spoedige thuisbevalling daar ga ik voor

mijn gevoel zegt dat ik de 42 weken makkelijk red stom he of komt dat door de angst om het te redden vroeg me af of meer meiden dit hebben het gevoel dat ze overtijd gaan of gingen en toch eerder zijn bevallen dan verwacht...

sorry voor kijn geklaag liefs diaan

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Klaag er maar lekker op los meid. Dat kan opluchten. Ik hoop echt voor je dat je kleine spruit niet te lang meer op zich laat wachten en dat hij toch nog uit zichzelf komt zonder inleiden.

3. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    hoi hoi

nog eventjes volhouden! Ik zelf ben vandaag al 11 dagen overtijd en hier ook nog steeds niets. Ik wordt er ook een beetje krankjorem van en bovendien ongerust...die 42 weken ga ik zeker wel halen. Morgen word mijn zwangerschapskaart overgedragen aan het ziekenhuis. Afwachten? Gek wordt ik ervan!

4. diana hoogeveen

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    ja dat kan ik me helemaal voorstellen 11 dagen overtijd is echt lang en ik hoop voor je dat het snel komt kun je eindelijk van je wondertje genieten meid liefs diaan

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    tis ook eigenlijk niet eerlijk.... eerst wachten totdat je mag testen... dan die 12 weken door wachten en nu tot 42 weken wachten?
    en we wachten gewoon in het leven al zoveel.... mag het dan 1 keertje anders zijn en gewoon op de uitgerekende datum (of liever er voor nog ;) ) gewoon bevallen...

Diana, ik hoop voor je dat jouw ukkie snel gaat komen! Het lijkt me heel raar als je de uitgerekende datum voorbij gaat en er gebeurt helemaal niets.... is toch een datum waar je naar toe leeft... en idd als al die moeders dan ook nog eens gaan "zeuren"....
    Het enige wat ik nu kan doen, is duimen dat je heel snel gaat bevallen en je veel sterkte wensen met wachten en straks met de bevalling!
    Sterkte meid!

6. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Hoi Diana,

Jij ook veel sterkte toegewenst de komende dagen en dat ons wondertje maar snel mag komen!

Groetjes

Cam

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    en ik zit nu al te wachten ben nog niet eens over
    de datum.
    heb wel het gevoel dat ze nog niet echt zin heeft om te komen.
    heel veel succes en hoop dat je zoontje snel komt.
    groetjes Chantal.

8. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    ik ben nog niet eens overtijd en ik wordt al gek dus laat staan als ik zover als jullie ben .
    succes dames we krijgen wel iets moois terug

:thumup: kimberly

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Wat kunnen sommige toch lekker zeuren blehhhh.
    Meid Suc6 ik hoop voor je dat het snel achter de rug is en dat je je kindje kan vasthouden ;)

jessica

10. diana hoogeveen

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    ja ja dat zeuren van hun is zo vervelend dat kan ik in woorden niet omschrijven ze denken dat ik het zelf niet weet dat mijn knulletje er nog niet is maar ja ze bedoelen het goed denk ik dan maar lief diana

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Nee hoor , ik ging 20 dagen overtijd.
    Omdat alles nog zo goed ging, de kleine had het naar zijn zin, had nog vruchtwater genoeg werd ik dus ook niet met 42 weken ingeleid omdat dit geen meerwaarde voor de kleine zou betekenen.
    Daarbij schijnt het zo te zijn dat ze bij ingeleide bevallingen je vaker moeten helpen dmv tang e.d.

De bevalling is bij mij uiteindelijk vanzelf begonnen en met 42.+ 6 is Kylian geboren.
    Volgens de Gyn gebeurde het maar zelden dat een zwangerschap langer duurde dan 42 weken omdat dan de meeste bevallingen echt wel begonnen waren.

Tja het enigste wat je kunt doen is wachten en wachten en wachten en al het commentaar proberen naast je neer te leggen en anders maak je een lekkere domme opmerking terug.

Iemand vroeg toen aan mij of ik al bevallen was terwijl ik me daar met een giga toeter rond liep, al maanden (het leken jaren) mijn eigen tenen al niet meer kon zien en zo waggelde dat een eend er jaloers op zou zijn.

Groetjes Anita

12. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    pluk,

20 dagen...argghh, killing! Ik ben nu 12 dagen en moet waarschijnlijk dus morgen of vrijdag naar het ziekenhuis om het e.e.a te laten controleren.

Of het is niet goed en gaan inleiden of alles is prima en zal ik dus net als jij door moeten lopen totdat het spontaan op gang komt.

HOE HEBT JE HET VOLGEHOUDEN! Chapeau!

Deel Deze Pagina