niet genieten van kraamtijd

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Mamsie2010, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik ben 6 weken geleden bevallen van mn tweede zoontje waar ik heel veel van hou maar ik heb tot nu toe zo'n rottijd gehad Eerst lukte de borstvoeding niet daarna kwam mn zoontje in het ziekenhuis waar hij nu nog in ligt, en vandaag hebben we te horen gekregen dat de baby van mn zus na 40 weken zwangerschap is overleden:( ik kan nu alleen nog maar huilen. Ik snap van het laatste ook helemaal niks. Het word me nu allemaal een beetje teveel

2. koekwaus

koekwaus Actief lid

18 jan 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg allemaal Mamsie 2010. Ik kan me voorstellen dat het teveel is. Heb je niet iemand die je tot steun kunt zijn nu, zodat je niet alleen bent?

3. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Jeetje wat een heftige tijd!
    En wat verschrikkelijk van je zus..
    Sterkte!

Knuffel!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat is ontzettend verdrietig! Gecondoleerd!

Wat je kraamtijd betreft: geloof de mensen niet die beweren dat je op een roze wolk hoort te zitten. De meeste pasbevallen moeders zitten met een ongemakkelijk pijnlijke onderkant op een donderwolk. Die gelukkig vaak wel roze randjes heeft. En na een paar jaar herinneren de meesten zich vooral de roze randjes, en niet meer het pijnlijke plassen, de machteloosheid en de oververmoeidheid.

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ook vanaf hier een hart onder de riem.
    Gecondoleerd allereerst.

Hier zelfs maand a 1,5 maand niet altijd op een roze wolk gezeten.
    Bang door GBS. Geboren (2575 gram) met vacuüm. Hierdoor kreeg hij een blauwe plek en zijn lever kon de schadelijke stoffen niet aan. Bilirubine was niet goed. Zo t/m don in ziekenhuis geweest.
    Borstvoeding ging moeizaam want hij was snel moe (ook door Bilirubine).
    Donderdag naar huis (wij allebei). Vrijdag ochtend ondertemp. Toen weer koorts. Schrok enorm. Bleek toch uitdroging door lamp. Bloed geprikt ook Bilirubine weer niet goed.
    Werd de kleine opgenomen. Ik was thuis.
    Na een dag en nacht mocht hij weer naar huis.

Enorm bang en onzeker door de koorts, ondertemp (bleef hierdoor bij elke verschoning tempen), Bilirubine en de borstvoeding. Na 2 weken gestopt met borstvoeding geven. Toen alles gekolfd. Niet makkelijk en fles en dan weer kolven en de kleine.
    Ben na 4 weken gestopt met de borstvoeding. Ben kv gaan geven. Ook wilde de kleine op een gegeven moment alleen nog maar in onze armen slapen overdag. Toen Puckababy gekocht en vanaf die tijd kwam mijn leven eindelijk weer een beetje op de rit.

Hopelijk kan jij ook snel gaan genieten! Ik weet hoe vervelend het kan zijn en denk er nog regelmatig met tranen in mijn ogen aan dat ik niet alles bewust heb meegemaakt en niet altijd kon genieten.

6. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een bericht... heel veel sterkte hoor!!

7. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

pff heavy hoor !! heel veel sterkte

8. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Jeetje wat heftig allemaal.

Allereerst gecondoleerd. Wat erg voor je zus, man, jezelf en jouw familie. Heel veel sterkte gewenst.

Ik hoop dat je kleine mannetje snel opknapt en weer naar huis mag.

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Heel veel sterkte!

10. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Sterkte meis.. Is zeker heftig dit verdriet allemaal zo bij elkaar. Hoop dat je zoontje snel weer mee naar huis mag en dat die je met zijn glimlachjes op de 'been' houd.
    Sterkte en ook gecondoleerd voor je zus. Wij hebben in de familie helaas eenzelfde situatie meegemaakt (kindje stierf uiteindelijk na 2dagen, maar het ging bij de bevalling al mis). Het is erg naar om dat verdriet aan te zien terwijl je zelf net trotse mama bent.. (Mijn zoon was toen net 5mnd). Praat veel met iemand die je lief is ga het niet opkroppen!

Sterkte!

12. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Dank jullie voor de lieve berichtjes
    Het is allemaal zo dubbel en nog niet te bevatten.
    Vandaag is het kindje geboren, echt een supermooi mannetje. Zo trots op mn zus en zwager
    En ik hoop ook dat mn mannetje snel weer thuis is

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    precies ;) die roze wolk verhalen komen uit een sprookjesboek :)

heel veel sterkte met het verlies van je zus haar kindje.

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heel veel sterkte. Wat een narigheid zeg :(

15. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Wat een afschuwelijke nachtmerrie voor je zus, haar man en jij en je familie...vreselijk. En dan je zoontje in het ziekenhuis, meis ik heb met je te doen. Ik wens je heel veel kracht en sterkte, en hopelijk kun je heel gauw weer genieten van je kindje om je heen..xxx

Deel Deze Pagina