Ik heb ze geboortesuikers in wit, roze en fuchsia in organzazakjes in dezelfde kleuren met een kaartje eraan laten trakteren.
Bij de middelste: lange vingers met muisjes aan het puntje. Bij de jongste: mini roze koeken, maar in jullie geval wel wat lastig
Ik heb van te voren koekjes gemaakt. Vond ik wel handig dat ze lang houdbaar zouden zijn, zodat ze niet gemaakt hoefden te worden in de kraamweek .
Onze dochter heeft dit uitgedeeld: op het kaartje staat: hoera ...heeft een broertje: ... Bekijk bijlage 366865
Je kunt ook bij de V n D van die chocolaatjes kopen van een babyjongen of babymeisje. Die individueel verpakken in een doorzichtig zakje of cellofaan. Dicht maken met een roze of blauw lint met een kaartje met daarop de naam van de kleine eraan.
Doorzichtig zakje met daarin een badeendje en een knijpfruit. Dichtgemaakt met roze lint en erop Hoera ik ben niet meer in mijn 'eendje', moet je horen mijn zusje Liv is geboren!
Koekjes van geboortekoekjes.nl Zijn soort liga's maar dan rond met muisjes, Onze zoon heeft het getrakteerd op school simpel weg omdat ik niet wist hoe ik me zou voelen na de bevalling en ik wel nog even een peuter en kleuter rond had lopen haha, dus ik heb gekozen voor makkelijk Ze zijn per stuk verpakt en drie maanden houdbaar, en ze smaken ook nog eens enorm goed
Hier wordt het een lange vinger met aan de punt muisjes.... Had laatste een babyshower, en iedereen had wat gemaakt, er stonden ook mini negerzoenen, het puntje eraf gesneden en in die mouse muisjes gestrooid! Heel leuk en lekker!
Kleine chocoladereepjes met zelfgeprinte wikkel, die kan je makkelijk vinden op een knutselsite. Heeeel makkelijk en van te voren te maken. Laatste keer had ik vooraf cupcakes gebakken en ingevroren. En met roze papier en cocktailprikkertjes vlaggetjes met de naam erop gemaakt. Ook weinig werk en erg goedkoop, das ook altijd mooi meegenomen toch?